ماجرای گلوله توپی که سر از جوی آب درآورد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس درخصوص گلوله توپی که در جوی آب پیدا شده است، پاسخ داد.

گلوله توپ سر از جوی آب درآورد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد گلوله توپی در جوی آب یکی از خیابان‌های شیراز پیدا شده است.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس امروز درخصوص گلوله توپ ۱۰۶ میلی متری که اخیرا در جوی آب یکی از خیابان‌های شیراز کشف شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  اظهار کرد: یک مرمی گلوله ( قسمت بالای گلوله است که خطری ندارد و منفجر نمی‌شود) را یکی از پاکبانان شهرداری در حال نظافت در جوی آب یکی از خیابان های شیراز پیدا کرده و به پلیس اطلاع می‌دهد.


بیشتر بدانید: ماجرای حفاری عجیب در زیر زندان سلیمان چه بود؟


او ادامه داد: با اعلام این موضوع به پلیس ۱۱۰، ماموران یگان چک و خنثی در نیروی انتظامی به محل اعزام شدند که پس از بررسی مشخص شد یک مرمی گلوله بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: این مرمی گلوله را فردی به خریدار ضایعات آهن عرضه می کند که او از خرید آن خودداری می کند و شخص نیز آن را در جوی آب می اندازد.

کاووس محمدی با بیان اینکه پخش کلیپی در فضای مجازی از این مرمی گلوله، برای مردم نگرانی‌هایی ایجاد کرد، ادامه داد: جای نگرانی نیست چرا که این گلوله، حاوی مواد منفجره و خطرناک نبوده است.

انتهای پیام/م

کشف گلوله توپ در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار