پیامک‌های دریافتی یکم آبان؛

نبود روشنایی در تعدادی از تونل های جاده هراز/ تأخیر در پرداخت حقوق پرسنل شرکت حفاری شمال

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم آبان مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

5427...0902: لطف کنید از وزیر آموزش و پرورش بپرسید در حالی که نیاز شدید به نیروهای بازنشسته دارند ، چرا فقط ۱۴ ساعت حق التدریس میدن و میگن بقیه رو باید به حساب فرد دیگری واریز کنند.

 

1201...0919: سلام. تعدادی از تونل های جاده هراز بعضا فاقد روشنايی بوده و تعدادی از آنها روشنايی مطلوبی ندارد و لذا خطر جدی رانندگان کم بينا و کم توا ن را تهديد می کند.

 

2541...0911: چقدر این کار عالی بود دم شهرداری مشهد گرم تصویب کردن هر کسی فسادی را افشا کنه ۲۰۰میلیون تومان پاداش می دهد باید تو همه دستگاه ها و وزارتخانه ها این کار انجام بشه.

 

2477...0912: از شما خواهشمندم پيام ما را به اطلاع مسؤلين و وزيرمحترم آموزش و پرورش برسانيد ما ذخيره های استخدامی چهل هزار نفری آموزش و پرورش هستيم كه مورد ظلم واقع شده ايم و حقمان ضايع شده و با وجود اينكه آموزش و پرورش با كمبود معلم روبروست و نياز به معلم دارد چرا از نيروهای ذخيره ای كه دارد استفاده نمي كند و چرا مجوز استخدام ما را به استان ها صادر نمی كند. از شماخواهشمنديم اين مورد را به اطلاع وزيرآموزش پرورش برسانيد. باتشكر از شما.

 

3643...0905: سلام از پرسنل شرکت حفاری شمال هستم متاسفانه بدلیل عدم پرداخت حقوق ( از دو ماه تا چهار ماه) وضعیت معیشتی جالب نداریم ، خواهشمندیم صدای ما به مسئولین برسانید.

 

6064...0912: با سلام. در شهرستان دامغان خانه های مسکن مهر که از طریق اداره بهزیستی به مددجویان این شهرستان در شهرک گلستان بنام قرب کویر، کوثر ۱۶ داده اند و تکمیل و تحویل آن به عهده اداره مسکن و شهرسازی می باشد.

 

3195...0912: با تشکر از برنامه خوب شما . ما از شما گلایه مندیم که چرا تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بانکها رو پیگیری نمی کنید ، تا کی باید هزاران نفر حقوقشان به خاطر منافع شخصی چند نفر پایمال بشه و در سختی و مشقت زندگی کنند، به گفته رهبر انقلاب و دین اسلام نباید تبعیضی در شغل و درآمد با همکار کناری باشه خواهشا پیگیری نمایید مانند کارگران هپکو و هفت تپه وامثال آن.

 

1916...0912: سلام تعدادی از بازنشستگان پیش از موعد شرکت حمل ونقل خلیج فارس هستیم . شرکت باید اسامی بازنشستگان خودش را به تامین اجتماعی اسلامشهر اعلام کند در تاریخ ۹۷.۴.۳  تامین نامه زده به شرکت خلیج‌فارس تا امروز ۱۸ ماهه میگذره ما را سر میدونه حاضریم حق بیمه باید شرکت پرداخت کنه را خودمون پرداخت بکنیم  بازم ما را بلاتکلیف گذاشته لذا از شما تقاضا عاجزانه داریم صدای مارا گوش مسئولین برسانید . تشکر از شما.

 

0285...0992: سلام از خرم اباد پیام میدم جزو سیل زده ها هستم فصل سرما شروع شده منزل مسکونی احتیاج به تعمیر داره رسیدگی نمیکنن پنج تا فرزند دارم تو رو به خدا بگید چکار کنم حسنی از روستای قلایی.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
حفاری شمال ما رو داغون کرده چرا حقوق نمیدن ،،،چرا اینقدر حق خوری میکنه این مدیر عامل
آخرین اخبار