غلامی: نام ملوان را در لیگ فوتبال بانوان بالا می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازیکنان ما با تمام توان و تلاششان برای تیم ملوان زحمت می‌کشند و هدف ما این است که نماینده خوبی در لیگ برتر فوتبال بانوان باشیم.

اعظم غلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما تمرینات خوب و مداومی را پشت سر گذاشته است و با صد در صد آمادگی به مصاف رقابت های پیش رو می رویم، این هفته با تیم آذرخش کردستان بازی خواهیم کرد. باید بگویم که تیم ملوان با مشکل خاصی روبه رو نیست و حتی درصدی از قرارداد بازیکنان را هم باشگاه پرداخت کرده است.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


او تصریح کرد: عملکرد بازیکنانم رضایت بخش است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و درگیر کار های بدنسازی تیم بودیم. تیم ملوان در فصل جدید تغییرات بسیاری داشته است به طوری که یکسری بازیکنانی که در فصل گذشته این تیم را همراهی می کردند اکنون در کنار ما نیستند و از طرفی هم یک تعداد بازیکنان جدید و بومی به ما ملحق شده اند، خوشبختانه بازیکنان ما انگیزه بسیاری برای کسب موفقیت در لیگ جاری دارند.

تعداد تماشاگران ملوان مثال زدنی است

غلامی افزود: تیم بانوان ملوان تماشاگران زیادی دارد و راجب این موضوع مثال زدنی است. ما تماشاگران فهیم و پرشوری داریم که در تمام بازی های خانگی ما را تنها نمی گذارند و با حمایت ها و تشویق هایشان انگیزه بسیاری به بازیکنان تیم می دهند.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در ادامه گفت: باید این موضوع را بپذیریم که داوران خانم کشور ما در سال فقط یک بار آن هم در مدت زمانی 6 تا هفت ماهی که لیگ برتر برگزار می شود ضاوت می کنند و به همین خاطر نمی توانیم از آن ها انتظار بالایی داشته باشیم، تعداد مسابقاتی که در سال برای بانوان برگزار می شود اندک بسیار اندک است و داوران ما جایی برای سوت زدن ندارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار