دستگیری ۵ شرور سابقه دار در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۵ شرور سابقه دار، در یک عملیات ضربتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انجام فعالیت‌های مجرمانه از قبیل تهدید، ارعاب و درگیری، خرید و فروش چک‌های جعلی، تصریف اراضی ملی و تهیه و توزیع مواد مخدر توسط چند شرور سابقه دار اهل تهران و شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق شدند، متهمان را شناسایی کنند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان که با تشکیل یک گروه ۵ نفره در یک منزل مسکونی تجمع کرده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از آنان یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجار، آلات شرارت، یک فقره چک جعلی چهار میلیارد ریالی و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

او از توقیف دو خودروی متعلق به متهمان در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

سرهنگ جعفری با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این امنیت را خدشته دار کنند و موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س
 

دستگیری گروه شرورهای  سابقه دار در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.