سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد گفت: تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد در دومین بازی از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان مغلوب چین شد.

حسین میرشمسی سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  گفت: تیم فوتبالی ساحلی گلساپوش ایران در دومین دیدار از مسابقات جام باشگاه‌های جهان عصر امروز در ورزشگاه کلئوپاترا آلانیا به مصاف تیم میژوهاکای چین رفت و در نهایت بازی را با نتیجه ۸ بر ۵ به نفع ساحلی بازان چینی به پایان رساند.

او افزود: حمیدرضا دهقانی، مصطفی دهقانی، محمد علی مختاری، علی میرشکاری و حمید بهزادپور در این بازی برای تیم گلساپوش ایران گل زنی کردند.

میرشمسی ادامه داد: تیم گلساپوش در اولین دیدار خود در یک بازی سخت و پایاپا با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب آلانیا اسپور ترکیه، میزبان این دوره از رقابت‌ها شد.

او گفت: در گروه اول این رقابت‌ها تیم میژو‌های چین با ۶ امتیاز صدرنشین شد، آلانیا اسپور ترکیه ومقاومت گلساپوش ایران نیز به ترتیب در جایگاه دوم وسوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

سرمربی تیم مقاومت گلساپوش یزد ادامه داد: بازی‌ها در گروه اول برخلاف دیگر گروه‌ها با سه تیم برگزار شد که با این وجود صعود هر سه تیم گروه اول به مرحله بعدی قطعی است.

تیم مقاومت گساپوش یزد با ترکیب ملی پوشانی ازجمله حمید بهزادپور، سید علی ناظم، علی میرشکاری، امیرحسین اکبری، محمد علی مختاری و مهدی شیرمحمدی و به دروازه بانی سید پیمان حسینی در این رقابت‌ها جهانی حضور دارد.

تیم شاهین خزر دیگر نماینده کشور نیز با ۶ امتیازدر جایگاه دوم گروه دوم قرار گرفت و به مرحله بعدی صعود کرد.

در ادامه این رقابت‌ها ۱۶ تیم صعود کننده در دو سید بر اساس قرعه کشی تا پایان مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان با حضور ۲۰ تیم برتر از شش قاره جهان از ۲۹ مهرماه به میزبانی شهر آلانیا ترکیه آغاز شده و تا پنجم آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

گلساپوش یزد در دومین بازی از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان مغلوب چین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.