طراحی نرم افزار کنترل لوازم اندازه گیری برق در شیراز

نرم افزار جدید بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری و سامانه مدیریت تجهیزات برق در شیراز طراحی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: متخصصان این شرکت موفق به طراحی نرم افزار جدید بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری و سامانه مدیریت تجهیزات طراحی شدند.

سعید موثقی افزود: نرم افزار جدید طراحی شده می‌تواند جایگزین سیستم جامع خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز شود.

این نرم افزار با قابلیت‌های بالا و با بهره گیری از ابزار‌های جدید و به روز برنامه نویسی، فصل جدیدی در سیستم‌های جامع در بخش لوازم اندازه گیری شامل محاسبات برق بهای مصرفی غیرمجاز، آزمایش و بازرسی لوازم اندازه گیری، در شرکت‌های توزیع برق است.

مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: این سامانه براساس آخرین دستورالعمل‌های ابلاغی شرکت توانیر پیاده سازی شده و نحوه محاسبه هزینه برق مصرفی غیرمجاز و خسارت ناشی از آن بصورت کامل محاسبه می‌شود.

موثقی اضافه کرد: در این نرم افزار ارتباط با دستگاه‌های تست لوازم اندازه گیری اندرویدی و حذف فرم‌های کاغذی در نظر گرفته شده و ارتباط تمام بخش‌های حوزه مرتبط با بازرسی شامل؛ آزمایشگاه لوازم اندازه گیری، دفتر حقوقی وحراست و بهره برداری و مرکز ۱۲۱، بصورت سیستمی است.

او گفت: این سامانه قابلیت تولید گزارشات پویا با ترسیمات گرافیکی و در محیط داشبورد اطلاعاتی را دارا بوده و می‌توان انواع دسترسی و مجوز‌های مورد نیاز را از راه دور توسط تلفن همراه تعریف و ارسال کرد تا مدیران ارشد شرکت بر تمام فرایند‌های سیستم نظارت کافی داشته باشند.

مدیر دفتر بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: آنچه این سامانه را از سیستم قبلی متمایز می‌کند، نحوه پردازش اطلاعات، ساختار نگهداری دیتا و امنیت بالای آن است.
انتهای پیام/م

طراحی نرم افزار بازرسی و کنترل لوازم اندازه گیری برق در شیراز

برچسب ها: برق ، فناوری اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار