رئیس مجلس لبنان: به خواسته‌های معترضان لبنانی رسیدگی می‌کنیم

رئیس مجلس لبنان در نشستی با نمایندگان این کشور اظهار کرد در طرح بهبود وضع اقتصادی به خواسته‌های معترضان لبنانی توجه شده است.

رئیس مجلس لبنان: به خواسته‌های معترضان لبنانی رسیدگی می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نبیه بری، رئیس مجلس لبنان در نشستی با نمایندگان این کشور در منزل خود در منطقه عین التینه گفت: دولت طرح بهبود وضع اقتصادی را تصویب کرد و کیفیت اجرای آن در حال حاضر مهم است.

وی افزود: خواسته‌های جنبش اعتراضی لبنان در بعد اقتصادی در طرح بهبود وضع اقتصادی گنجانده شده، ما یکی از اولین کسانی بودیم که برای چندین دهه فریاد خود را برای رسیدگی به آن تکرار کردیم و فشار مردمی بالاخره آن را محقق کرد.

رئیس مجلس لبنان خاطرنشان کرد بودجه را امضا کرده و آن را به کمیته بودجه تحویل داده تا بررسی آن آغاز شود. وزرا و نمایندگان حزب سوسیالیست ترقی خواه به رهبری ولید جنبلاط هم در این نشست حاضر بوده و درباره اوضاع کنونی و تازه‌ترین تحولات لبنان گفتگو کردند.

لازم به ذکر است هیئت حزب سوسیالیست ترقی‌خواه بعد از دیدار با بری به دیدار با سعد حریری، نخست وزیر لبنان رفتند. حریری نیز بعد از ظهر امروز نشست کمیته وزیران را به ریاست خودش برای بررسی اصلاحات مالی و اقتصادی برگزار کرد.

این کمیته پیش نویس قانون بازپس گیری اموال عمومی غارت شده را مورد بررسی قرار داد و تصمیم گرفت ظرف مدت ده روز درباره این پروژه پیشنهاداتی را از شورای عالی قضایی درخواست کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار