جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: روز‌های سیل فرصت مناسبی برای رفع مشکلات شهرستان پلدختر بود که از این فرصت استفاده نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حبیب الله توکلی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان  درمراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: میزان بالای بارندگی‌ها در سال جاری باعث شد شهرستان پلدختر به عنوان خروجی آب‌های استان تحت تاثیر سیل قرار گیرد و مردم این منطقه متحمل خسارات سنگین شوند.

توکلی گفت: روز‌های سیل و پساسیل فرصت مناسبی برای رفع مشکلات شهرستان پلدختر بود که از این فرصت استفاده نشد و مشکلات هنوز باقی مانده است.

او افزود: در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری مردم نوع دوست ایران اسلامی از هر قشر و صنفی از همان ساعات اولیه سیل به کمک و یاری مردم آسیب‌دیده پلدختر شتافتند این در حالیست که در صحنه یاری به سیلزدگان حضور مردم پررنگ‌تر ار مسئولان کشوری و لشکری بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان  یادآورشد: صد‌ها گروه جهادی با تخصص‌های مختلف و در قالب افرادی با مسئولیت‌های مهم در کشور در جریان سیل پلدختر به کمک سیلزدگان شتافتند.

توکلی گفت: اگر چه تمامی نیرو‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جریان سیل امداد رسانی نمودند، اما نیرو‌های مسلح به دلیل در اختیار داشتن ظرفیت‌های بالا نقش متفاوت تری داشتته و در نخستین رور‌های سیل اقلام امدادی، مهندسی و تجهیزات ضروری که نیاز مردم آسیب دیده بود را در کوتاهترین زمان ممکن در پلدختر مستقر کردند.

انتهای پیام/ر

مشکلات ناشی از سیل در پلدختر مرتفع نشده است

برچسب ها: سیل ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.