رییس هیات بازرسی انتخابات قزوین:

برقراری حداکثر عدالت انتخاباتی در دستور کار است

رییس هیات بازرسی انتخابات قزوین گفت: نظارت بر عدالت در تبلیغات و شفافیت هزینه‌ها در دستور کار بازرسان انتخابات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد رییس هیات بازرسی انتخابات قزوین در نشست توجیهی هیات بازرسی انتخابات استان گفت: جلوگیری از تخریب کاندیداها، پیگیری جرائم، نظارت دقیق بر شفافیت هزینه‌ها و تامین منابع مالی از مهمترین مواردی است که باید بازرسان انتخابات به آن‌ها توجه ویژه داشته باشند.

فرخزاد افزود: این دوره از انتخابات تفاوت‌هایی با انتخابات دوره‌های گذشته دارد که ضروری است بازرسان انتخابات به آن‌ها توجه ویژه داشته باشند.

او اضافه کرد: بازرسان و مجریان انتخابات باید در برگزاری این رویداد سیاسی فارغ از سلایق سیاسی و جناحی، همه توان خود را به بهترین شکل برای برگزاری آن به کار گیرند.

فرخزاد ادامه داد: معمولا ۴۸ درصد خطا‌ها در روز انتخابات و در شعبه‌های اخذ رای اتفاق می‌افتد، اما نیمی از خطا‌ها پیش از انتخابات است که شکایاتی را در پی دارد و بازرسان باید بی‌طرفانه به آن‌ها رسیدگی کنند.

معاون استاندار با بیان اینکه هم اکنون ساماندهی بازرسان انتخابات در حال انجام است، گفت: در هر شهرستان استان یک بازرس ویژه و در شهرستان قزوین سه بازرس ویژه حضور خواهند داشت.

فرخزاد افزود: مردم حق دارند در انتخابات به صورت آزادانه به نامزد‌های تایید صلاحیت شده رای دهند و در بازرسی‌ها نباید به گونه‌ای عمل کرد که از آن‌ها سلب اعتماد شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

نظارت بر عدالت در تبلیغات در دستور کار بازرسان انتخابات است

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.