مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۷۰ درصد از اهداف اداره راه و شهرسازی استان در روستا‌های بالادست شهرستان بهشهر محقق شد.

سید محمد نظری مدیرکل اداره راه و شهرسازی مازندران در بازدید از راه‌های روستایی بخش یانسر شهرستان بهشهر، در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت ۷۰در صد اهداف ما در حل مشکل راه‌های روستا‌های هزارجریب بهشهر محقق و ۳۰ درصد باقیمانده طبق تعهدات تا دهه فجر به نتیجه خواهد رسید.

او افزود:امیدواریم با استفاده از منابع ملی تا پایان سال جاده راه روستایی یخکش به طول ۱۸ کیلومتر را به اتمام برسانیم.

مدیر کل راه و شهر سازی گفت: در هفته آینده به اتفاق مسئول راه روستایی و سازمان راهداری عملیات تکمیلی جاده یخکشی را انجام خواهیم داد.

نظری در ادامه با اشاره به عملیات و بهسازی جاده گلوگاه به دامغان افزود: در این محدوده ۵کیلومتر از عملیات بهسازی و زیر سازی محور گلوگاه به دامغان بعد از انجام مزایده آغاز می‌شود.

او با توجه به اهمیت موضوع جاده گلوگاه به دامغان گفت: جاده گلوگاه به دامغان بعنوان محور کریدور شمال به جنوب و محور انتقال بار بندر امیر آباد به جنوب، از اهمیت خاصی برخوردار است و در نتیجه دو پیمانکار هم از محور گلوگاه و هم از انتهایی‌ترین مسیر مازندران در روستای سرخگریوه در حال انجام عملیات راه سازی هستند.

انتهای پیام/س

تخقق اهداف راه و شهرسازی در روستا‌های بالادست بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.