دیدار مدیرکل ورزش مازندران با آرین غلامی /تاسیس موزه افتخارات ورزشکاران مازندرانی به زودی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با حضور در منزل آرین غلامی قهرمان شطرنج جهان از اقدام شایسته او در خودداری از رویایی با نماینده رژیم اشغالگر قدس، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به اتفاق رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با حضور در منزل آرین غلامی که در مسابقات قهرمان شطرنج جهان از رویایی با نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد از اقدام شایسته این ورزشکار قائم شهری قدردانی کرد.

او ثبت و حفظ افتخارات ورزشکاران مازندرانی را از برنامه‌های حمایتی و تشویقی دستگاه ورزش استان نام برد که با توجه به سهم  بالای ورزشکاران مازندران در کشور بزودی موزه افتخارات و نشان‌های ماندگار ورزشکاران در مازندران تاسیس خواهدشد.

آرین غلامی شطرنج باز با اخلاق جهان اسلام که با برائت از نمایدگان ورزش رژیم اشغالگر قدس مورد توجه مسلمانان جهان واقع شده دیدار و عنایات مقام معظم رهبری را بهترین پاداش و مدال افتخارات خود در عرصه ورزشی دانست و با ابراز خرسندی از توجهات جوامع اسلامی به ارزش‌های دینی و معنوی، توکل به خدا، حمایت و پشتیبانی خانواده و پشتکار و ارده محکم را از عوامل و رموز موفقیت‌های خویش در ورزش شطرنج برشمرد.

آرین غلامی در دیماه پارسال و اواخر مهر امسال علیرغم شایستگی و برتری در احراز عنوان قهرمانی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین از روریارویی با ورزشکاران رژیم غاصب اسرائیل امتنناع ورزید.

انتهای پیام/س
 

قدردانی مدیر کل ورزش و جوانان از آرین غلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.