روسای هیات های ورزشی با عملکرد ضعیف لغو ابلاغ می شوند

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طبق اختیارات قانونی روسای هیات های ورزشی که عملکرد ضعیفی داشته باشند لغو ابلاغ می شوند.

روسای هیات های ورزشی با عملکرد ضعیف لغو ابلاغ می شوند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه  در نشست خبری امروز 2 ابان ماه گفت: طبق اختیارات قانونی روسای هیات های ورزشی که عملکرد ضعیفی داشته باشند لغو ابلاغ می شوند.

او با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف ورزشی باید تیم همراه و همدلی داشته باشیم گفت:  عملکرد هیات های ورزشی به طور مستمر رصد می شود و اگر عملکرد قابل قبولی نداشته باشند در حوزه اختیارات برکنار خواهند شد.

 

رحیمی با بیان اینکه میزبانی های خوبی در کرمانشاه داشتیم گفت:  بعد از 40 سال سه کشتی گیر کرمانشاهی  به طور فیکس در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی حضور داشتند که تاکنون سابقه نداشته است و این همان تاثیر میزبانی های استان کرمانشاه در مسابقات کشتی است.

او گفت: میزبانی مسابقات جام تختی هم از بعد ایجاد روحیه ورزشی در بین جوانان و هم از بعد گردشگری می تواند رونق خوبی در استان کرمانشاه ایجاد کند که  مسابقات جام تختی از روز 18 تا 20 دی ماه در استان کرمانشاه برگزار می شود.

رحیمی با اشاره به میزبانی استان کرمانشاه در سه رشته در المپیاد ورزشی گفت: در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر نیز استان کرمانشاه بهترین میزبان این مسابقات از ورزشکاران  شناخته شد.

انتهای  پیام/ز

 برگزاری مسابقات جام تختی در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.