رتبه برتر همدان در ورزش صبحگاهی

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: فعالیت ورزش صبحگاهی این استان در سطح کشور برتر است.

رتبه برتر همدان در ورزش صبحگاهیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان همدان در همایش بزرگ ورزش صبحگاهی که با حضور ۵۰۰ ورزشکار در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد گفت: فعالیت ورزش صبحگاهی این استان در سطح کشور برتر است و دستگاه ورزش همواره از برگزاری چنین همایش‌هایی استقبال می‌کند.

او در همایش ورزش صبحگاهی ویژه مردان اظهار داشت: با توجه به اینکه حرکات نرمشی در ورزش صبحگاهی نیاز به آموزش خاصی ندارد، همگان در هر سنین می‌توانند به این رشته بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تاکید بر انجام ورزش صبحگاهی در دستگاه‌های اجرایی قبل از شروع فعالیت روزانه گفت: ورزش صبحگاهی علاوه بر ارتقا بیش از یکصد ایستگاه توانسته جمع کثیری از شهروندان را جذب کند.

جهانشیر با بیان اینکه سلامت و تندرستی افراد، زمینه‌ساز شادابی روحی افراد است اظهار داشت: برگزاری همایش‌های ورزش صبحگاهی نیاز است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همدان نیز در این همایش گفت: امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد.

هادی سبزواری بیان کرد: ورزش صبحگاهی بهترین زمان برای شروع فعالیت روزمره زندگی مردم است و عامل مهمی در نشاط و شادابی ورزشکاران به شمار می‌رود.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی همدان امروز با حضور ۵۰۰ ورزشکار در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد.

انتهای پیام/د.ا

ورزش صبحگاهی همدان در سطح کشور برتر است

منبع:ایرنا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.