پیش بینی برداشت ۷۷۰ هزار تن نیشکر از مزارع نیشکر امیرکبیر

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر پیش بینی کرد، ۷۷۰ هزار تن نیشکر از مزارع نیشکر این شرکت برداشت شود.

محمد فتحی مکوند مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه بیستمین سال برداشت نیشکر در این شرکت کشت و صنعت آغاز شده است، گفت: پیش بینی می‌شود ۷۷۰ هزار تن نیشکر از سطح اراضی این شرکت برداشت شود.

او بیان داشت: از این میزان برداشت نیشکر، ۸۵ هزار تن شکر خام تولید خواهد شد و برای تصفیه ۱۷۵ هزار تن شکر خام نیز برنامه ریزی شده است.

فتحی مکوند افزود: تلاشگران شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در همه عرصه‌ها همگام با سایر کشت و صنعت‌ها با تلاش و پشتکار و برنامه ریزی صحیح ۲۰ سالی را پشت سرگذاشتند که حاصل آن رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی برای کشور است.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر تصریح کرد: در این سال‌ها با یاری پروردگار و پشتوانه تلاش‌های جهادگونه پرسنل، بحران‌ها یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته شد و اکنون نیز در آغاز بیستمین دوره برداشت، با تجربه‌ای بیش از پیش و تلاشی مضاعف تلاش خواهیم کرد بار دیگر رونق به عرصه صنعت نیشکر بازگردد.

این مقام مسئول اذعان داشت: پس از بحران خشکسالی سال گذشته و سیلاب فروردین ماه امسال، عملیات کشت نیشکر به منظور جبران بخشی از خسارت‌ها در کمترین زمان و تلاش شبانه روزی کارکنان در سطح ۲ هزار و ۲۰۲ هکتار از مزارع نیشکر انجام شد.

محمد فتحی مکوند در ادامه کسب عناوین مختلف استانی و ملی در بخش‌های مختلف تولیدی، ایمنی و .. را حاصل تلاش همه کارکنان این شرکت دانست و بیان کرد: برای اولین بار در بین صنایع نیشکری ایران، شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در سطح کشوری به عنوان واحد نمونه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) در سال ۹۸ مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

آغاز برداشت نیشکر در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار