سرهنگ معظمی گودرزی خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای خانه‌های شمال غرب پایتخت

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خانه‌های شمال غرب پایتخت خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای خانه‌های شمال غرب پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در شانزدهم اردیبهشت سال جاری، ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مظنون می‌شوند.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری دستور توقف خودرو را می‌دهند، اما هر ۲ سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان‌های پلیسی از محل متواری و در نهایت پس از مدتی تعقیب و گریز، راننده خودرو، خودرو را در محلی متوقف و هر ۲ سرنشین به صورت پیاده از محل می‌گریزند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: خودرو توقیف و در بررسی از داخل آن مقدار اموال و اشیاء با ارزش که به نظر می‌رسید سرقتی باشد به کلانتری باغ فیض منتقل می‌شود.

وی ابراز داشت: ماموران کلانتری در بررسی‌های اولیه به دست می‌آورند که مالک خودرو فردی سابقه دار و ساکن شهرستان‌های اطراف تهران است و پیش‌تر نیز به جرم سرقت منزل دستگیر شده است که پرونده تشکیل شده برای دستگیری متهمان پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

سرهنگ گورزی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه متهم را در شهرستان اطراف تهران شناسایی می‌کنند و با دستور نیابت قضائی در پنجم خرداد ماه برای دستگیری وی اعزام می‌شوند، گفت: متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به تهران منتقل می‌شود، اما صرفاً به ۳ فقره سرقت منزل در محدوده شمال غرب تهران با همکاری همدستش اعتراف می‌کند.


بیشتر بخوانید: اخاذی از شهروندان با ترفند تصادف ساختگی/ سارقان را شناسایی کنید+ عکس


رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با وصف اینکه تصاویری از متهم در سایر جرائم مشابه به دست آمده بود، اما متهم حاضر به همکاری با پلیس نبود. بر این اساس متهم برای تحقیقات تخصصی به اداره هفدهم پلیس آگاهی معرفی شد.

وی بیان داشت: متهم که در اداره هفدهم افراد دیگری را به عنوان سارق جرائم مشابه به کارآگاهان معرفی می‌کرد، به ناچار با توجه به سرنخ‌های دیگری که همگی حکایت از ارتکاب سرقت توسط همین سارق را داشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۲۲ فقره سرقت منزل با همدستی همکارش اعتراف کرد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی افزود: با شناسایی مال باختگان واقع در محله‌های جنت آباد، باغ فیض، پونک، پیروزی و سعادت آباد متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم دوم پرونده در جریان است.

انتهای پیام/

سرقت از منازل شمال غرب تهران

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار