کمالوند:

باید مشکلمان را با تیر دروازه حل کنیم

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: مشکل ما از تیر دروازه است. در ۷ بازی، ۸ بار به تیر دروازه زدیم و ابتدا باید مشکلمان را با تیر دروازه حل کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال بیان کرد: دو تیم شرایط خوبی دارند. استقلال در دو دو هفته اخیر راه افتاده. ما هم برای این بازی استقلال آماده‌ایم.

فراز کمالوند با اشاره به مشکلات باشگاه پارس جنوبی، گفت: مشکلات همچنان پابرجاست، اما مشکل به وزارت نفت مربوط نیست، زیرا مجلس قانون تصویب کرده و وزارت نفت و یا هر وزارتخانه دیگری مکلف به اجرای آن است. بر اساس این قانون به تیم‌های حرفه‌ای نمی‌توانند کمک کنند و هر وزارتخانه‌ای که آن را رعایت نکند، تخلف کرده است.

دلخوشی فوتبال را از جنوبی‌ها نگیریم

او ادامه داد: بهتر است این مشکل از طریق مجلس پیگیری شود تا مثلا تبصره‌ای به این قانون اضافه شود که تیم‌های جنوبی مناطق نفت خیز مثل خرمشهر، گچساران و بوشهر از این قاعده مستثنا شوند.تنها تفریح جنوبی‌ها همین فوتبال است.تمام آلودگی‌های نفت برای مردم جنوب است، دست‌کم این دلخوشی را از آن‌ها نگیریم. 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، درباره پرداخت مبلغ قرارداد به بازیکنان، گفت: برخی از بازیکنان پارسال و دو سال قبل طلب دارند که این مساله اوضاع را به هم ریخته و باید به حال این مساله فکری کرد. همه بودجه باشگاه ما حدود ۸-۷ یا ۱۰ میلیارد تومان است، اما باشگاه‌هایی هستند که یک بازیکن می‌آورند و شاید دو تا بازی به او نرسد و ۱۰ میلیارد بگیرد و برود.

کمالوند عنوان کرد: تیم ما نسبت به بودجه‌ای که داشتیم، خوب است. نسبت به بودجه‌ای که داریم از بچه‌ها راضی هستم. ۱۰ بازیکن ما قراردادشان ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. ۸-۹ بازیکن را از لیگ یک آوردیم و ۱۶ بازیکن را تغییر دادیم. با این شرایط دو باخت خفیف بیرون از خانه مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی داشتیم، اما مشکل ما این‌ها نیست. مشکل ما از تیر دروازه است. در ۷ بازی، ۸ بار به تیر دروازه زدیم و ابتدا باید مشکلمان را با تیر دروازه حل کنیم.

او در خصوص تیم استقلال بیان کرد: استقلال تیم بسیار خوب، سرحال و بانشاطی است. من اعتقاد راسخ دارم که این تیم بخت اول قهرمانی در کنار تراکتورسازی، سپاهان و پرسپولیس است. این جدول، جدول کاذبی است. ما به جدول کاری نداریم، بازی‌های اخیر استقلال را در نظر می‌گیریم که بسیار خوب و با برنامه بازی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم  تاکید کرد: فردا یک بازی تماشاگر پسند را از پارس جنوبی جم خواهید دید.

لیگ ایران را با اروپا مقایسه نکنیم

کمالوند در پاسخ به سوالی در مورد فشردگی مسابقات لیگ برتر بیان کرد: اگر بخواهیم سطحی ببینیم باید بگوییم کسانی که می‌گویند در انگلستان بازی‌ها هر ۴-۳ روز یکبار برگزار می‌شود زحمت بکشند و نقشه را نگاه کنند و ببینند که در اروپا همه کشور‌ها نزدیک به هم هستند و اگر شما ۸ صبح از خانه‌تان خارج شوید تا شب می‌توانید به ۸ کشور سفر کنید. این فرق می‌کند تا زمانی که شما بخواهید از جم به تبریز بروید. بهتر است بگوییم برنامه بازی‌ها این طور چیده شده ما موظفیم به تیم ملی هم کمک کنیم.

او گفت: کسی که لیگ ما را با لیگ هلند مقایسه می‌کند اگر به آنجا هم نرفته می‌تواند نقشه را نگاه کند. کشور ما کشور چهارفصلی است. الان در کیش، جم و عسلویه کولر روشن است، اما برای مثال سرعین اردبیل تا کمر در برف است. این مقایسه جالب نیست، ضمن اینکه نصف تیم‌های ما در لیگ برتر با اتوبوس سفر می‌کنند، اما تیمی که به عنوان مثال امروز در اولدترافورد بازی می‌کند و بعد از آن به کشور دیگری سفر می‌کند و دوباره به کشورش برمی‌گردد، شما شرایط و امکاناتش را ببینید، چه چیز ما مانند آن‌هاست که هر چهار روز یکبار بازی کنیم. بیاییم بگوییم تحت فشار هستیم و بازی‌های ملی را هم داریم و اولویت با بازی‌های ملی است. من هم این را قبول دارم.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال فردا (جمعه) پارس جنوبی جم مهمان استقلال تهران است.

پارس جنوبی با ۷ امتیاز در جایگاه دهم جدول است و استقلال با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.