عرضه گوگل استادیا با تاخیر انجام خواهد شد

شرکت گوگل اعلام کرد که به دلیل برخی مشکلات عرضه پلتفرم استادیا با تاخیر دو هفته‌ای در سراسر جهان انجام خواهد شد.

عرضه پلتفرم استادیا با تاخیر انجام خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل در حال کار روی پلتفرم مبتنی بر فضای ابری خود است و این پلتفرم در حال گذراندن آزمایش‌‍‌های نهایی خود برای در دسترس کاربران قرار گرفتن است. به وسیله این پلتفرم کاربران می‌توانند بازی‌های مورد نظر خود که در این پلتفرم وجود دارد را به صورت آنلاین و بدون نیاز به سخت افزار قوی اجرا کنند. اجرای بازی در این پلتفرم صرفا به وسیله کنترلر استادیا و وجود داشتن اینترنت پایدار انجام خواهد شد.

شرکت گوگل در گذشته اعلام کرده بود که پلتفرم استادیا از تاریخ ۱۹ نوامبر سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد عرضه این پلتفرم را به تاخیر اندازد. این پلتفرم در دو نسخه Google Stadia’s Founder’s Edition و Premiere Edition طراحی شده است که پیش فروش نسخه Founder’s Edition روز گذشته به پایان رسید و در حال حاضر فقط پیش فروش نسخه Premiere Edition انجام می‌شود؛ اما شرکت گوگل به تازگی اعلام کرده است که خریداران این دو نسخه الزاما در تاریخ اعلام شده به پلتفرم دسترسی پیدا نخواهند کرد و کنترلر و سایر لوازم پلتفرم برای آن‌ها در این تاریخ ارسال نخواهد شد.

عرضه پلتفرم استادیا با تاخیر انجام خواهد شد

طبق اعلام گوگل ارسال سفارشات احتمالا تا دو هفته بعد از تاریخ اعلام شده ادامه داشته باشد و گیمر‌ها باید تا هفته اول ماه دسامبر منتظر دریافت سفارشات خود باشند. ظاهرا اولویت ارسال سفارشات کاربران با افرادی است که نسخه Premiere Edition را خریداری کرده‌اند و گوگل نیز قصد دارد سفارشات این افراد را تا اواخر ماه نوامبر آن‌ها تحویل دهد و پس از تحویل نسخه Premiere Edition نوبت افرادی خواهد شد که نسخه پایه پلتفرم استادیا را خریداری کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: وجود نقشه قدیمی و جدید در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order


کنترلر پلتفرم استادیا در زمان عرضه به صورت بیسیم به گوشی‌های هوشمند و همچنین کامپیوتر متصل نمی‌شود و کاربران باید منتظر فعال شدن تمامی قابلیت‌های این کنترلر باشند.

انتهای پیام/

تاخیر در عرضه پلتفرم استادیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار