قلعه نویی:هربازی برای ماحکم فینال دارد

سرمربی سپاهان گفت: قبلا هم گفتم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم، مخصوصا سایپا که مانند هوای بهاری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت:  قبلا هم گفتم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم، مخصوصاً سایپا که مانند هوای بهاری است.

او ادامه داد: به ابراهیم صادقی تبریک می‌گویم که برخلاف خیلی‌ها اخلاق‌مدار است. او یک سال شاگرد من در تیم ملی بود و قطعاً جزو مربیان آینده‌دار فوتبال ایران است. ما در بازی مقابل سایپا به دنبال ۲- سه هدف هستیم. ابتدا اینکه گل نخوریم، دوم اینکه بازی را ببریم و در صدر جدول بمانیم. سایپا تیم بسیار خوبی است و به نتیجه هفته قبل آن‌ها کار نداریم. این تیم چند بار شگفتی‌ساز شده است، مخصوصا مقابل ذوب‌آهن.

قلعه نویی افزود: امیدوارم با حضور تماشاگران فردا بازی خوبی داشته باشیم. تعجب می‌کنم که در بازی‌های ما هواداران زیادی به ورزشگاه نمی‌آیند. جا‌های دیگر را ببنید. شاید تیم‌های‌شان شرایط خوبی هم نداشته باشند، اما استقبال خوبی از سوی تماشاگران آن‌ها می‌شود که واقعاً جای تشکر دارد.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه پرسپولیس به رای کمیته استیناف


سرمربی سپاهان بیان کرد: توقع داریم هواداران به ورزشگاه بیایند و حمایت‌مان کنند. ما در سپاهان یکی دو سال میهمان هستیم و این تیم برای آنهاست. هواداران می‌توانند به تیم انگیزه بدهند و امیدوارم فردا بیشتر به ورزشگاه بیاند. بازیکنان توقع دارند و مدام می‌پرسند چه شده است که تماشاگر کم به استادیوم می‌آید. من زیاد دنبال این بحث‌ها نیستم، اما امیدوارم هواداران با حضورشان این بچه‌ها را کمک کنند. قبلا هم گفته‌ایم ما بازیکنانی گرفتیم که مهره‌های جایگزین خوبی باشند.

قلعه نویی در پایان تصریح کرد: درباره کیانی اعتقاد خودم این است که حتی می‌تواند در تیم ملی هم باشد. کیانی پارسال خیلی خوب نبود، اما امسال بهتر بازی می‌کند. برخی بازیکنان هم فنی هستند و هم وزنی که کیانی جزو آن دسته بازیکنان است. همان‌طور که گفتم سایپا مثل یک هوای بهاری است و در یک بازی نتیجه ۲ بر صفر را برمی‌گردانند. ما مقابل سایپا و ابراهیم صادقی که نماد این باشگاه است، کار سختی داریم.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار