اعزام ۵۳۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی در دهه آخر صفر

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام ۵۳۰ مبلغ در دهه آخر صفر به نقاط مختلف شهری و روستایی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت‌الاسلام کوثری نیا مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این مبلغان از روحانیون مستقر و بومی و مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هستند.

او افزود: مبلغان اعزامی به صورت گروهی و انفرادی در شهرها، بخش‌ها و روستا‌ها از اربعین فعالیتشان را آغاز کردند و تا شهادت امام رضا (ع) فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام کوثری نیا بیان کرد: برگزاری نمازجماعت، برگزاری مجالس سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و علی بن موسی الرضا (ع) و بیان احکام از جمله برنامه‌های این مبلغان است.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، تبیین و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص نامگذاری امسال و بیانیه گام دوم انقلاب به‌ویژه موضوع خانواده، سخنرانی پیرامون بیان سیره عملی و فضایل اهل بیت (ع)، تبیین جایگاه ولایت و امامت و در امتداد آن ولایت فقیه و نقش، ولی فقیه در جامعه را از دیگر برنامه‌های تبلیغی این مبلغان عنوان کرد.

انتهای پیام/ ی

اعزام ۵۳۰ مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.