مورینیو منتظر پیغام رئال مادرید است

سرمربی پرتغالی اسبق رئال مادرید برای بازگشت به برنابئو کاملا آماده و فقط منتظر پیغام سران این باشگاه است.

مورینیو منتظر پیغام رئال مادرید استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خوزه مورینیو که از او به عنوان جانشین احتمالی زین الدین زیدان نام برده می‌شود از هر جهت خود را آماده بازگشت به تیم سابقش کرده و حتی با دستیاران آینده خود نیز صحبت کرده است.

نزدیکان این مربی می‌گویند که اکنون فقط مسئله زمان مطرح است که "چه زمانی" او به لوس بلانکوس باز می‌گردد.

به نوشته آاس، ژوزه مورینیو از زمان جدایی از منچستریونایتد چندین مرحله را پشت سر گذاشته است. در ابتدا او از جار و جنجال دوری کرد. نیاز واقعی برای بازنگری در متدولوژی خود باعث شد وی این سؤال را مطرح کند که چه چیزی باید تغییر کند.

او بدون دستیار اصلی خود- روی فاریا - که از هم جدا شدند و در ماه‌های پایانی در یونایتد به شدت دلتنگش شد - نیاز داشت تا با یک کادر سرشار از انرژی بستر لازم را برای باشگاه آینده فراهم کند.

مورینیو با مربیان، مربیان بدنساز و همکاران سابق صحبت کرده است تا تلاش کند به آنچه که اشتباه انجام شده پی ببرد و بداند برای ماندن در صدر چه کار‌هایی باید انجام دهد.

با این حال، خیلی سریع، او تصمیم گرفت که به موازات این امر، باید حضور خود را در کانون توجه حفظ کند و همکاری خود را با رسانه‌ها آغاز کرد. ابتدا در برنامه تلویزیونی روسی RT، سپس DAZN و Sky Sports، جایی که وی اعتراف کرد که کار مفسران یا کارشناسان سخت‌تر از آن چیزی است که او تصور می‌کرد.

در حالی که این روند در جریان بوده است، شایعاتی درباره آینده وی مطرح شده است که برخی قابل باورتر هستند. آن‌ها می‌گویند او را در چین، در پرتغال (اسپورتینگ)، در فرانسه (لیون) می‌خواهند و بیلد چند روز پیش گزارش داد که او با دورتموند مذاکره می‌کند. او همچنین این موضوع را که در حال یادگیری زبان آلمانی است در چندین مصاحبه اخیر رد کرده است.

در مورد او، چنین گمانه زنی‌هایی به طور عادی به چیزی منتهی می‌شود، درست همانطور که اولاس رئیس لیون، گفت: مورینیو قبلاً تصمیم گرفته است که کجا می‌خواهد مربیگری کند. همه چیز از جمله تیم فنی وی در حال حاضر آماده است. این فقط تاریخ شروع کارش نامعلوم است. این همان چیزی است که کسانی که او را خوب می‌شناسند می‌گویند. مورینیو منتظر رئال مادرید است. او معتقد است که او را می‌خواهند (او می‌داند که آن‌ها درباره زیدان تردید دارند) و او علاقه دارد که در لوس بلانکوس شانس دیگری داشته باشد. علاقه او برخی از محافل درونی مدیریت مادرید به او امری پذیرفته شده است، اما همچنین تکذیب هرگونه تمایل به بازگشت وی نیز وجود دارد.
اما منابع بسیار نزدیک به مورینیو اعتراف می‌کنند که مسئله این نیست که "آیا او به مادرید می‌رود"، بلکه مسئله اصلی این است که "کی" می‌رود.


بیشتر بخوانیدرئال مادرید ۴ - گرانادا ۲ / تثبیت صدرنشینی کهکشانی‌ها در اسپانیا


انتهای پیام/

مورینیو در انتظار چراغ سبز رئال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار