تمجید امام جمعه بابلسر از عدم رویارویی اکبرپور با حریف اسرائیلی

امام جمعه بابلسر گفت: رضا اکبر پور، کشتی گیر بابلسری با عدم رویارویی با کشتی رژیم اشغالگر قدس مدال پهلوانی گرفت که به مراتب بسیار با ارزشتر از مدال قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، گفت:رضا اکبرپور کشتی گیر ما در حرکتی جوانمردانه و ارزنده از حاصل ماه‌ها تلاش خود و در حالی که کارشناسان کسب مدال برای او در مسابقات جهانی حتمی می‌دانستند، چشم پوشی کرد تا با آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین تجدید بیعت کند.

او با تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش اداره ورزش و جوانان و جامعه ورزش شهرستان بابلسر افزود: در پایان هفته تربیت بدنی و ورزش باید از شهدا و به خصوص شهدای ورزشکار یاد کنیم که قهرمانان واقعی آن‌ها هستند و جوانان ما باید شهدا را الگوی خود قرار دهند.

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر در نماز جمعه امروز از رضا اکبرپور کشتی گیر بااخلاق بابلسری که در اقدامی ارزنده و در جهت حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، در پیکار‌های کشتی آزاد پیشکسوتان ۲۰۱۹ جهان در گرجستان حاضر به رویارویی با کشتی گیر رژیم اشغالگر قدس نشد، با اهدا تندیس و لوح سپاس تجلیل و قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/س
 

مدال پهلوانی کشتی گیر بابلسری با ارزشتر از مدال قهرمانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار