برگ دیگری از جنایات ائتلاف متجاوز؛

بیش از ۵۵ بار حمله به صعده و حجه در یمن طی ۱۲ ساعت

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز، بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.

بیش از ۵۵ بار حمله به صعده و حجه در یمن طی ۱۲ ساعتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز، بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
عكس ديگه اى نداشتيد، اين عكس معروف موشكهاى خودمونه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۶:۲۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
ممنون از توجه و دقت شما، اصلاح شد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۴۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
برای مردم منطقه خاورمیانه این سوال همیشه مطرح است که:"
چرا؟؟رهبران سیاسی انصارالله و فرماندهان عالی ارتش یمن جواب های دندان شکن به عربستان و امارات نمیدهند؟؟......جواب هائی مشابه و از نوع حمله به تاسیسات نفتی آرامکو؟؟
چرا؟؟ با وجود نابودی زیرساخت های کشور یمن توسط عربستان و امارات پس چرا؟ فرماندهان عالی مقاومت یمن زیرساخت های عربستان و امارات را نابود نمیکنند؟؟..........
چرا؟؟ در طول 12ساعت 55 حمله را تحمل میکنند و 5+5=55حمله و زمان 12=2+1 یعنی: مجموع55حمله را با مجموع13=10+3بار حمله حساب شده و برنامه ریزی دقیق تاثیرگذار مهم در تاسیساتی مانند: بنادرمهم اقتصادی یا تاسیسات نفت و گاز و خطوط انتقال گاز و نفت و یا تاسیسات آب شیرین کن..... دشمنان را نمیدهند؟؟؟......چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
بابا بزنید
عربستان شخم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
ال سعود و امارات پلید فقظ منطق زور را می فهمند و ملت یمن باید با زور اشغالگران و متحاوزان به کشورشان را سر جایشان بنشانند . باید به هرحمله ای از ناحیه متجاوزان در همان حد پاسخ داده شود .
آخرین اخبار