معرفی ستاره‌های هفته دوم لیگ کشتی آزاد و هفته سوم و چهارم لیگ کشتی فرنگی

سه کشتی گیر از تیم‌های رعد ستارگان ساری، خراسان جنوبی و رعدپدافند نوشهر به عنوان برترین‌های هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد و هفته سوم و چهارم لیگ برتر کشتی فرنگی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پایان هفته سوم و چهارم لیگ برتر کشتی فرنگی و هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد که طی روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار شد، برترین کشتی گیران از نگاه کارشناسان سازمان لیگ معرفی شدند.

در نوزدهمین دوره لیگ برتر با برنامه ریزی سازمان لیگ هر هفته برترین کشتی گیران با نظرسنجی از سرپرستان و ناظران مسابقات و با تائید کمیته فنی سازمان لیگ معرفی می‌شوند.

در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد سعید داداش پور، آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم رعد ستارگان ساری که توانست رضا افضلی، ملی پوش ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان را ۹ بر ۲ شکست دهد، به عنوان برترین کشتی گیر هفته انتخاب شد.


بیشتر بخوانید:مازندرانی‌ها به دنبال حق کمیل قاسمی/ نامه نگاری با فدراسیون برای پیگیری مدال طلای المپیک


در هفته سوم دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی احمد خرسانی پور، فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم خراسان جنوبی که توانست در دیدار تیمش با بازار بزرگ ایران مقابل علی ارسلان ۴ بر صفر برنده شود، برترین کشتی گیر لقب گرفت. او در هفته چهارم نیز توانسته بود ابوالفضلی زینتی از شهدای مدافع حرم قم را ۵ بر یک شکست دهد.

در هفته چهارم (هفته اول دور برگشت) لیگ برتر کشتی فرنگی مهدی محمدزاده، فرنگی کار وزن ۸۲ کیلوگرم تیم رعدپدافند نوشهر که توانست مهدی هدایی از دانشگاه آزاد را ۷ بر یک شکست دهد، به عنوان برترین کشتی گیر انتخاب شد. او همچنین در هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی توانسته بود احسان موسوی از آریوبرزن را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کند.

انتهای پیام/

داداش پور، خراسانی پور و محمدزاده بهترین‌های لیگ کشتی در هفته گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار