ثبت بیش از ۱۲ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:۱۲ میلیون و ۱۱۴ هزار تخلف عدم رعایت فاصله طولی دراستان ثبت شده است.

علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محور‌های اردبیل آستارا با ۳ میلیون و ۷۹۳ هزار تخلف و اردبیل سه راهی سرعین با یک میلیون و ۳۳ هزار تخلف ثبت شده است.

او کمترین میزان تخلف عدم رعایت فاصله طولی ۷ ماه گذشته استان اردبیل را با ۲۹ هزار تخلف مربوط به محور خلخال سه راه سرچم عنوان کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌های استان را اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: درحال حاضر ۶۴ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین درحال حرکت در محور‌های استان فعال است.

صبحی تهیه و نصب ۲ هزارو ۷۰۰ عدد تابلوی الزامی راه‌ها در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل درمدت یاد شده را عنوان کرد و افزود: با هدف افزایش ایمنی راه‌ها ۸ هزارو ۴۰۰ مترطول شیب شیروانی اصلاح و هزارو ۸۴۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبرو‌ها توسط راهداران سخت کوش نصب شده است.

او گفت: در ۷ ماه گذشته در جهت ارتقای ایمنی محور‌ها با تلاش راهداران ۹۷۵ کیلومتر حریم راه تسطیح و ۲ هزارو ۱۵۰ شاخه گادریل نیز تعمیر و اصلاح شده است.

انتهای پیام/ح

نصب بیش از 2 هزار عدد تابلوی الزامی راه‌ها در محور‌های مواصلاتی اردبیل

برچسب ها: راهداری ، ثبت تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.