اجرای یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در شهرک صنعتی جوکار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: در حال حاضر پنج طرح تولیدی با بیش از یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌ گذاری در شهرک صنعتی جوکار در دست اجرا است.

اجرای یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در شهرک صنعتی جوکاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان دو واحد تولید فروسیلیس غرب پارس، یک طرح فروسیلیس منگنز، طرح توسعه شرکت آذرخش و طرح تولید شمش منیزیم از دولومیت را از جمله این طرح‌ها برشمرد و اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از یک‌هزار نفر مشغول به کار می‌شوند.

او افزود: همچنین با بهره‌برداری از این طرح‌ها گام بلندی در راستای جلوگیری از خام فروشی در کشور برداشته می‌شود و یک حرکت عظیم در بخش صنعت و معدن استان اتفاق می‌افتد.

متین ادامه داد: مدیرعامل بانک صنعت و معدن دستور داد پرداخت تسهیلات به این واحد از محل تبصره ۱۸ باشد و با وجود محدودیت‌ها از سهم گلوبال ملی در اختیار این واحد قرار گیرد.

او با بیان اینکه طرح تولید شمش منیزیم از دولومیت دومین واحد در کشور است گفت: این طرح با رقم سرمایه‌گذاری حدود ۲۱۰ میلیارد تومان در دست اجرا است که برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ ش

یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در شهرک صنعتی جوکار در دست اجرا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.