رونمایی از وقف ۱۰ میلیارد ریالی در شیراز

همزمان با فرا رسیدن روز وقف، باغی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با نیت کمک به حوزه علمیه معصومیه شیراز و درمان افراد نیازمند و خیرات در شیراز رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همزمان با فرارسیدن روز وقف و آغاز دهه‌ای با این نام، مراسم رونمایی از یک وقف جدید با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در استان فارس امروز در شیراز برگزار شد.

در این مراسم یک وقف جدید با نیت کمک به حوزه علمیه معصومیه (س) شیراز و درمان افراد نیازمند و خیرات و مبرات رونمایی شد.

این وقف شامل ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع باغ در سیاخ دارنگون با ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال است که واقف خیراندیش شیرازی، پوران عظیمی آن را به وقف رسانده است.

آیت الله دژکام نماننده، ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز در مراسم ثبت این وقف با اشاره این موضوع که موقوفات یکی از تاثیر گذارترین مراکز خدمات در اجتماع است، گفت: باید تلاش شود عواید موقوفات در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، تبلیغ دین و رفع نیاز‌های نیازمندان هزینه شود.

او، بر لزوم برنامه ریزی دقیق، مدیریت و شفاف سازی درآمد موقوفات تاکید کرد و افزود: تمامی این تلاش‌ها باعث افزایش تعداد موقوفات و بهره مندی نیازمندان از عواید آن خواهد شد.

یادآور می‌شود، مراسم مذکور در حاشیه دیدار مدیرکل و معاونان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با آیت‌الله دژکام و در محل دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در استان انجام شد.
انتهای پیام/م

ثبت وقف جدید در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار