آقای گل لیگ برتر فوتسال در صدد تکرار آقای گلی خود است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر به دنبال تکرار آقای گلی است و می‌خواهد برای چهارمین دوره متوالی این عنوان را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برترین ملی پوش فوتسال کشورمان هم اکنون با زدن ۱۷ گل در صدر جدول بهترین گلزنان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال قرار گرفته است.

مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و همچنین بازیکن فعلی تیم مس سونگون، موفق شده است که در سه دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر عنوان آقای گلی مسابقات را کسب کند. او هم اکنون در تیم مس سونگون بسیار خوش می‌درخشد و با زدن ۱۷ گل توانسته است خود را به عنوان برترین گلزن مسابقات نیم فصل اول نام دهد.


بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتسال کشورمان از جمع مسی‌ها جدا شد


مهدی جاوید بازیکن سابق تیم‌های گیتی پسند، تاسیسات دریایی و بانک بیروت توانسته است در این چند سال اخیر در تیم‌های باشگاهی خود بسیار بدرخشد و همچنین حضور او در تیم ملی هم باعث شده که محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به مانند عصا به بازیکنانی مثل او تکیه کند.

حال باید دید که مهدی جاوید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم چه عملکردی را می‌تواند از خود به جای گذارد و این که آیا او می‌تواند برای چهارمین دوره متوالی عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را به دست آورد.


بیشتر بخوانید: دیدار سوهان محمد سیما قم و مقاومت البرز به تعویق افتاد


همان طور که می‌دانید بعد از جاوید، سجاد مسیحی دیگر بازیکن ارزنده کشورمان با زدن ۱۳ گل پشت سر جاوید در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار