رئیس انجمن پارا دوومیدانی:

ملی پوش مصدوم نداریم/ کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ هدف اصلی تیم است

بهمن رضایی گفت: امیدواریم ورزشکاران ما با قرار گرفتن در رنکینگ اول تا سوم، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را بدست آورند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بهمن رضایی رئیس انجمن پارا دوومیدانی کشورمان در گفت: نخستین اردو متمرکز تیم ملی برای رقابت‌های جهانی امارات برگزار شد و خوشبختانه ملی پوشان در وضعیت خوبی قرار دارند و ما با مشکل مصدومیت مواجه نیستیم.

او ادامه داد: در این اردو از برخی ملی پوشان رکورد گیری کردیم و رکورد‌های خیلی خوبی ثبت شد. امیدوارم همین روند در رقابت‌های جهانی امارات نیز وجود داشته باشد و ورزشکاران ما با قرار گرفتن در رنکینگ اول تا سوم، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را بدست آورند.

رئیس انجمن افزود: در این اردو ورزشکاران در دو نوبت زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین پرداختند و به گونه‌ای برنامه ریزی کردیم که در حد فاصل اردو‌ها تمرینات ملی پوشان ادامه داشته باشد و سطح آمادگی آن‌ها حفظ شود.

رضایی عنوان کرد: در ماده‌های دو و پرتاب در ۲ کلاس نشسته و ایستاده در این رقابت‌ها حضور خواهیم داشت و امیدوارم که ورزشکاران ما در این مسابقات بیشترین سهمیه را کسب کنند.

وی اظهار داشت: تا زمان اعزام به رقابت‌ها یک مرحله اردو دیگر خواهیم داشت تا ملی پوشان با ۱۰۰ در صد آمادگی خود راهی این مرحله از مسابقات شوند و بهترین نتیجه را بدست آورند.

رئیس انجمن در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایتی که از تیم ملی داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم که ملی پوشان ما با دست پر به کشور بازگردند.


بیشتر بخوانید: خسروی وفا عالی ترین نشان کمیته بین المللی پارالمپیک را دریافت خواهد کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از مسابقات پارادوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار