فرهنگ سرای مهر کاشان کتاب گویای فرش تا عرش را ورق می زند

آیین رونمایی از کتاب گویای"فرش تا عرش" با حضور جمعی از نویسندگان و اهالی فرهنگ و ادب در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی فخرئی، مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، گفت: همزمان با شام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) کتاب گویای"فرش تا عرش" تالیف احمد رضایی که با صدای هنرمند کاشانی فرهاد سلمانی پور روایت شده است، یکشنبه ۵ آبان ماه ساعت ۷ شب در فرهنگ سرای مهر این سازمان رونمایی می‌شود.

او افزود: این کتاب روایتی صوتی از کتاب"سفرنامه کاشان تا کربلا با ققنوس ها"است که در سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات مرسل کاشان چاپ و در آن احمد رضایی با زبانی ساده و صمیمی یکی از سفر‌های زیارتی خود از مبدا ایران به مقصد عتبات عالیات در کشور عراق را بیان و در واقع خواننده را از شهر کاشان به عنوان مبدا این سفر با خود همراه می‌کند و به اماکن مقدس مذهبی شیعی عراق می‌برد.
به گفته او، کتاب گویای"فرش تا عرش" در ۱۲ فصل و شامل متن سفرنامه، دوازده بند محتشم کاشانی به دو شیوه دکلمه، مدیحه و چاووش، مجموعه سوگواره‌های عاشورایی سروده و ساخته شاعران و آهنگ سازان مذهبی کشور است که به مدت ۴۱۴ دقیقه تهیه شده است.

فخرئی، اجرای مراسم رونمایی را با تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رادیو، ستاد نمازجمعه و معاونت فرهنگی سپاه کاشان یادآور شد و گفت: این ایبن با اجرای حسین جعفری راد و همراه با پخش نماهنگ معرفی کتاب، سخنرانی حجت الاسلام ماشااله صدیقی فعال فرهنگی پیرامون معرفی کتاب، پخش فیلم در رابطه با نماد‌های کتاب و سایر برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

او در پایان اظهارداشت: احمد رضایی، نویسنده کتاب"سفرنامه کاشان تا کربلا با ققنوس ها"
فعال عرصه نشر و کتابت، متولد سال ۱۳۴۰ هجری شمسی و اهل کاشان است که از او علاوه بر کتاب فرش تا عرش، کتاب‌هایی چون"دجال کیست؟ کجاست"، خاطرات سال‌های اداره، اژد‌ها در مه، تاریخچه راه آهن ایران و جهان، راز پروانه و انگشتر و همچنین پیام‌های ماه مبارک رمضان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/م

 

مراسم رونمایی از کتاب گویای"فرش تا عرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.