حکیمی پور:

انتخابات کمیسیون ماده ۱۰ مخدوش بود

دبیرکل حزب اراده ملت ایران جلسه رای گیری انتخابات کمیسیون ماده را مخدوش دانست و از پیگیری اصلاح طلبان برای برگزاری انتخابات خبر داد.

انتخابات کمیسیون ماده 10 مخدوش بود/ هیئت رئیسه به مصوبه کمیسیون عمل نکرداحمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات کمیسیون ماده ۱۰ قانون چگونگی فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی و حواشی پیش آمده در آن گفت: ما در جلسه رای گیری ۲۵ نفر بودیم و رای بالا هم ۱۹ نفر بوده است و این نشان دهنده آن است که اصلاح طلبان رای داشتند و مشکل آن نبوده است.

او در ادامه افزود: مشکل دقیقا اعتراض به نحوه اداره جلسه بوده و اینکه کمیسیون تصمیم برای حضور قائم مقام های چند حزب به طور استثنا داشت اما هیئت رئیسه تصمیم کمیسیون را نقض کرد و اعتراض ما به این مسئله بود که شبه ایجاد کرده و جایگاه احزاب را خدشه دار کرده است.


بیشتر بخوانید: آبستراکسیون و ترک جلسه کار مناسبی نبود 


حکیمی پور اتفاقات روز انتخابات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را تضعیف جایگاه تحزب دانست و تصریح کرد: نامه به وزارت کشور نوشته شده چراکه دبیرخانه کمیسیون در وزارت کشور است؛ و ابطال انتخابات به دلیل پایین آمدن حد نصاب حین رای گیری از دو سوم افتاد و به لحاظ قانونی این انتخابات مخدوش است.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار