تقابل جذاب رُم و میلان در ایتالیا / مصاف حساس شاگردان «کلوپ» در لیگ جزیره

رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امشب با برگزاری چند دیدار مهم و حساس پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف در قاره سبز به مصاف یکدیگر می‌روند.  

تقابل جذاب رم و میلان در ایتالیا / دوئل لیورپول و تاتنهام در لیگ جزیره

هفته دهم لیگ جزیره 

نیوکاسل - ولورهمپتون (۱۷:۳۰)
نوریچ - منچستر یونایتد (۲۰:۰۰)
لیورپول - تاتنهام (۲۰:۰۰)
آرسنال - کریستال پالاس (۲۰:۰۰)

بدون شک مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار امروز لیگ جزیره مصاف شاگردان کلوپ و پوچتینو است، لک لک‌ها (لقب تیم لیورپول) با ۲۵ امتیاز  و با یک بازی کمتر و ۳ امتیاز بیشتر نسبت به منچستر سیتی صدرنشین هستند، سرخپوشان آنفیلد کار آسانی در این بازی برابرحریفی که سال گذشته هم در فینال لیگ قهرمانان با او بازی کردند ندارند و باید پس از تساوی که برابر منچستر یونایتد به دست آوردند برنده این دیدار  باشند. کلاین، شقیری و ماتیک مصدومان و غایبان لیورپول در این دیدار هستند و لوریس و سنساگون هم غایب تاتنهام در این دیدار حساس هستند.

 تیم فوتبال منچستر یونایتد هم در یکی از دیدار‌های مهم هفته باید در خانه نوریچ به مصاف این تیم برود، سولسشر به برد در این بازی بیش از همیشه نیاز دارد و می‌خواهتد با کسب این ۳ امتیاز از پائین جدول فاصله بگیرد. شاگردان اونای امری هم دیگر دیدار مهم را برگزار می‌کنند و میزبان کریستال پالاس هستند. این بازی اهمیت زیادی دارد، زیرا ۲ تیم تنها با یک امتیاز در رده‌های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار دارند.  

هفته دهم لالیگا 

سلتاویگو - رئال سوسیداد (۱۴:۳۰)
گرانادا - بتیس (۱۶:۳۰)
لوانته - اسپانیول (۱۸:۳۰)
سویا - ختافه (۲۱:۰۰)
اوساسونا - والنسیا (۲۳:۳۰)

تیم فوتبال والنسیا در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امشب میهمان اوساسونا است، آن هابرای تغییر در جایگاهشان به این برد نیازمندند، زیرا شرایط امتیاز تیم‌ها در میانه‌های جدول به صورتی است که یک برد و باخت می‌تواند شرایط را برای آن‌ها تغییر دهد. گرانادا هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم باید با بتیش بازی کند، آن‌ها اگر بتوانند برنده این بازی باشند و ۳ امتیاز را بگیرند موقتا با ۲۰ امتیاز بالاتر از بارسلونا و اتلتیکو مادرید به صدرجدول می‌رسند.   البته رئال سوسیداد هم شانس آن را دارد تا با شکست سلتاویگو در یکی دیگر از بازی‌های مهم ۱۹ امتیازی شود و به صدر جدول برسد.  

هفته نهم سری آ 

بولونیا - سمپدوریا (۱۵:۰۰)
آتلانتا - اودینزه (۱۷:۳۰)
اسپال - ناپولی (۱۷:۳۰)
تورینو - کالیاری (۱۷:۳۰)
آاس رم - آث میلان (۲۰:۳۰)
فیورنتینا - لاتزیو (۲۳:۱۵)

تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر میلان که رقابت حساسی بر سر صدرنشینی دارند روز گذشته به مصاف حریفانشان رفتند و به تساوی دست یافتند، رقابت‌های هفته نهم سری آ امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود و پرونده آن بسته می‌شود.  

تیم‌های فوتبال آ اس رم و آث میلان در مهم‌ترین دیدار  از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند، سابقه و اسم و رسم ۲ تیم تیم شرایط خاصی را به وجود آورده تا این دیدار همیشه حساس و جذاب باشد. هر ۲ تیم البته شرایط خوبی ندارند، رم با ۱۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی است و میلان هم با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.


 

هفته نهم بوندس لیگا 

وولسبورگ - آگزبورگ (۱۸:۰۰)
مونشن گلادباخ - فرانکفورت (۲۰:۳۰)

رقابت‌های هفته نهم بوندس لیگا در ۲ روز گذشته پیگیری شده است و امروز با برگزاری ۲ دیدار به پایان می‌رسد، تیم مونشن گلادباخ مدعی در مهم‌ترین دیدار با فرانکفورت بازی می‌کند، آن‌ها اگر برنده بازی باشند به صدرجدول می‌رسند.

هفته یازدهم لوشامپیونه 

رن - تولوز (۱۷:۳۰)
سنت اتین - آمیان (۱۹:۳۰)
پاری سن ژرمن - مارسی (۲۳:۳۰)

این رقابت‌ها روز‌های گذشته هم پیگیری شده و امروز با برگزاری ۳ دیدار به پایان می‌رسد و تیم فوتبال پاری سن ژرمن مدعی و صدرنشین در مهم‌ترین بازی به مصاف مارسی می‌رود.  


بیشتر بخوانید:

 پیروزی شاگردان لمپارد مقابل آژاکس در کرایف آرنا/ شکست زنیت در حضور ۷۵ دقیقه‌ای آزمون

کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن/برد ۵ گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل لورکوزن/ رقابت شاختار و دیناموزاگرب برای رتبه دوم برنده نداشت


انتهای پیام/

پیش بازی رقابت های لیگ های اروپایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار