مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: مراکز انتقال خون استان یزد امروز مصادف با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، تعطیل هستند.

نقی تقوایی مدیر کل انتقال خون استان یزد، در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: مراکز انتقال خون استان یزد امروز؛ یکشنبه پنجم آبان ماه مصادف با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، تعطیل هستند.

او به فعالیت پایگاه انتقال خون صفائیه درسالروز شهادت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: این پایگاه انتقال خون استان در روز سه شنبه هفتم آبان ماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ پذیرای اهداکنندگان است.

تقوایی ادامه داد: عزاداران می‌توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به پایگاه انتقال خون صفائیه مراجعه کنند و به یاری بیماران نیازمند خون بشتابند.

مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به اجرای پویش نذر خون آگاهانه در یزد، تصریح کرد: این پویش مردمی با هدف آشنایی اهداکنندگان با فرآورده‌های خونی، ترویج فرهنگ و مدیریت بهینه اهدای خون به بیماران و با محوریت اهدای پلاسما از اول مهرماه آغاز شد و تا پایان صفر ادامه دارد.

او در پایان اضافه کرد: در شش ماهه نخست امسال ۲۰ هزار و ۹۷۳ نفر در استان یزد موفق به اهدای خون شده اند که از این تعداد ۶/۹۷ درصد مردان و ۴/۲ درصد را بانوان تشکیل دادند.

انتهای پیام/ی

امروز مراکز انتقال خون استان یزد تعطیل است  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.