تغییر ساعات فعالیت مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان

همزمان با ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) ساعات کاری مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان در هفته جاری تغییر یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،همزمان با ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان تعطیل یا با تغییر ساعات کاری روبرو است.

در روز‌های یکشنبه پنجم آبان ماه و سه شنبه هفتم آبان ماه مرکز بولینگ صفه، بیلیارد صفه، تله کابین صفه، تله سیژ ناژوان، کارتینگ شهر رویاها، سینما هفت بعدی صفه، زیپ لاین و پل معلق و شهربازی صفه تا غروب آفتاب تعطیل است و فعالیت خود را از غروب آفتاب آغاز کرده و ۱۲ شب به پایان می‌رساند.

مجموعه شهر رویا‌ها نیز تا روز سه شنبه هفتم آبانماه تعطیل است و در روز چهارشنبه و پنجشنبه فعالیت خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز کرده و تا ساعت ۲۳ ادامه می‌دهد.

در روز‌های غیرتعطیل این هفته نیز ساعت فعالیت تله سیژ ناژوان از ۱۱ صبح تا غروب آفتاب خواهد بود همچنین ساعت کاری مجموعه مراکز تفریحی صفه نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و در روز‌های غیر پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ و نیم تا ۱۱ شب خواهد بود.

مجموعه باغ گل‌ها تعطیل نخواهد بود و ساعت کاری آن مانند روز‌های دیگر از هشت صبح تا هشت شب است.

انتهای پیام/م

ساعات کاری مراکز تفریحی و گردشگری شهرداری اصفهان در هفته جاری تغییر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار