بارندگی های اخیر راه ارتباطی بیش از ۳ هزار نفر را در روستا‌های پلدختر قطع کرد

بخشدار معمولان گفت: سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی در پلدختر راه ارتباطی ۸۰۰ خانوار روستایی را قطع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سیدحبیب الله موسوی بخشدار معمولان اظهار کرد: سیلاب و بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی در اثر بارندگی‌های اخیر باعث قطعی ارتباط اهالی مناطق بن لار و زیودار شد.

موسوی تصریح کرد: پل موقتی که پس از سیل فروردین ماه ۹۸ با تخریب پل ارتباطی برای ایجاد ارتباط روستا‌های طاق عباسعلی، لیت بر، کلات، کلات برآفتاب، چم حیدر و زیر انبار در بستر رودخانه بنا شده بود با بالا آمدن مادیان‌رود در بارندگی‌های اخیر، تخریب شد.

او افزود: با تخریب این پل موقت راه ارتباطی ۴۶۰ خانوار (۲ هزار و ۵۰ نفر) در این روستا‌ها قطع شد.

بخشدار معمولان یادآور شد: عرشه پل اصلی برای ارتباط این روستا‌ها از سوی راهداری شهرستان پلدختر نصب شده، اما به دلیل عدم ایجاد خاک ریز آماده رفت و آمد نیست که با نخستین بارندگی اکنون راه موقت آن‌ها تخریب شده است.

موسوی بیان کرد: راه ارتباطی ۳۰۰ خانوار روستایی با یک‌هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت در روستای بن‌لار با تخریب پل موقت مونه در کف رودخانه بر اثر افزایش حجم آب رودخانه‌های فصلی در بارندگی‌های اخیر از بین رفت.

اوگفت: هم اکنون راه ارتباطی روستا‌های مناطق بن لار و زیودار به عنوان قطب تولید انجیر سیاه کشور قطع شده از این رو از مسوولان مربوطه و راهداری درخواست می‌شود، در نخستین فرصت پل موقت برای ارتباط این روستا‌ها احداث کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ر

سیلاب در پلدختر راه ارتباطی ۸۰۰ خانوار روستایی را قطع کرد

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار