واقف خیر اندیش روستای باقرآباد:

معلمی که بار دیگر درس مهر و بخشش داد

واقف اصفهانی گفت:منزل مسکونی خود را برای استفاده از زوج‌های جوان روستا در سال‌های ابتدایی زندگی وقف کردم.

علی قاسمی مهر معلم و  واقف اصفهانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت: منزل مسکونی خود واقع در روستای باقرآباد از توابع بخش بن رود (ورزنه) را با ارزش ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان برای استفاده از زوج‌های جوان روستا در سال‌های ابتدایی زندگی وقف کردم.

قاسمی مهر در مورد انگیزه خود از وقف بیان کرد: خانواده ام در کار خیر پیشگام بودند؛ محبت و مهر اطرافیان را در قالب ساخت مدرسه و مسجد به خاطر دارم.
 
این واقف افزود: سال ها با بیماری دسا و پنجه نرم می کردم و همین موضوع سبب شد تا به کار وقف روی بیاورم. 

  وی ادامه داد: وقف منزلم را انتخاب کردم تا گره‌ای از مشکل جوانان روستا که روزی شاگردانم بودند باز کنم. 

او در مورد برخورد دیگران نسبت به وقف منزلش افزود: اکثر افرادی که از وقف من مطلع شدند بلاخص اهالی روستا‌های اطراف از این کار استقبال کردند و این بخشش را از طرف من تشویق کردند، اما  بسیاری هم با  تبلیغات منفی من را سرزنش کردند.

قاسمی مهر اظهار داشت: توصیه می‌کنم همه افراد تا زنده هستند خمس، زکات و حتی مالی را برای وقف انتخاب کنند و برای آخرت خود از همین حالا باقیات و صالحات اندوخته کنند، چون این دنیا محل گذر است و فقط اعمال ما ماندگار است.

قاسمی مهر وقف را توفیقی از طرف خداوند دانست و ادامه داد: خدا را شاکرم که این توفیق را شامل حال من کرد تا بتوانم مال خود را وقف کنم.
 
وی تاکید کرد: بخشش را برای پس از مرگ خود نگذارید و تا زنده هستید توسعه دهید؛بدون شک این بخشش از طرف خداوند متعال بدون پاسخ نخواهد ماند.
 
انتهای پیام/ش
 

وقف منزل مسکونی در روستای باقرآباد از توابع بخش بن رود

برچسب ها: اوقاف ، اخبار مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.