گردهمایی عاشورائیان کوچک در بافق

رئیس آموزش و پرورش بافق گفت:گردهمایی عاشورائیان کوچک با هدف آشنایی کودکان با مفاهیم تربیتی ایام عزاداری سالار شهیدان در قالب بازی و سرگرمی در بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق گفت:گردهمایی عاشورائیان کوچک در فضایی کودکانه با مضامین ایثار، شجاعت، ظلم ستیزی و دوستی با ولایت و امامت از سوی مهد خورشید کوچولو با همکاری بسیج هنرمندان، در حسینیه امام حسن مجتبی (ع )برگزار شد.

او افزود:در ابتدای این گردهمایی کودکان عاشورایی با رنگ آمیزی بنر‌های مذهبی کودکانه که در محیط نصب شده بود فضای حسینه را رنگ بویی عاشورائی بخشیدند.

رئیس آموزش و پرورش بافق هدف از این گردهمایی را آشنایی کودکان با مفاهیم تربیتی ایام عزاداری سالار شهیدان در قالب بازی و سرگرمی بیان کرد و ادامه داد: برپایی غرفه‌هایی از قبیل لیوان چینی و گنبد، مفهوم حرم شناسی، مسابقه نشانه روی، مفهوم ظلم ستیزی، غرفه گردانه، برای آشنایی با اماکن مذهبی و غرفه مسابقه آب و سرسره به صورت بازی گروهی، با محتوای سقای کربلا و غرفه، از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

قاسم زاده تصریح کرد: موکب پذیرایی هیئت عاشوراییان کوچک با پخش نذری به کودکان عاشورائی فرهنگ بذل و بخشش را با طعم موکب‌های اربعین به کام بچه‌ها نشاند.

انتهای پیام/ی

 آشنایی کودکان بافقی با  واقعه عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار