معاون عمرانی استانداری ایلام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم اضافه کردن لاین‌های اضطراری برای اربعین سال‌ آینده

کرمی گفت: برای سال‌های آینده باید تأمین آب شرب و اضافه کردن لاین‌های اضطراری به مسیر‌های مواصلاتی مورد توجه قرار گیرد.

احمد کرمی، معاون عمرانی استانداری ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات انجام شده در مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: خوشبختانه امسال اقدامات خوبی در همه بخش‌ها در ستاد اربعین استان انجام شد و اثرات مثبت آن را در رضایتمندی نسبی زائران شاهد بودیم.

کرمی ادامه داد: حدود ۱۷ کیلومتر مسیر بزرگراهی افزایش و بیش از ۱۰۰۰ متر حفر تونل در مسیر‌های منتهی به مرز مهران انجام شد  که در سال‌های آینده تمام مسیر به صورت چهار بانده خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری ایلام افزود: ۲۵ کیلومتر جداسازی مسیرها، ۲۵۰۰ متر خط کشی مسیر‌های منتهی به مرز از دیگر اقدامات انجام شده استان ایلام در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی بود.

او با اشاره به اینکه خدمات موکب داران قابل تقدیر بود، گفت: روزانه ۲۴۰ هزار پرس غذا  در سه وعده بین زائران توزیع شد و تشکیل قرارگاه آب در منطقه با کمک وزارت نیرو با ۵۰ تانکر سیار از اقدامات خوب امسال بود.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام تصریح کرد: استان‌های معین کمک فراوانی داشته و  همه با یک وحدت فرماندهی کار‌ها را به خوبی انجام دادند، امسال از طریق سازمان اتوبوسرانی کشور ۸۰۰ دستگاه در مرز مهران مستقر شدند و جابه‌جایی زائران را بر عهده داشتند. قطعا برای سال‌های آینده باید تأمین آب شرب، احداث سردخانه و اضافه کردن لاین‌های اضطراری به مسیر‌های مواصلاتی مورد توجه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: دو شغله در وزارت کشور نداریم/ کاهش ۵۶ درصد سفر‌های خارجی مسئولان وزارت کشور/ برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم


انتهای پیام/

خدمات موکب‌داران در مرز مهران قابل تقدیر بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار