بسته حوادث ۶ آبان ۹۸؛

اخبار روز حوادث خوزستان در بسته خبری دوشنبه ۶ آبان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۶ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۶ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در پردیس

ابراهیم قنبری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه پردیس اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ۳ دستگاه خودروی اطفا حریق و یک دستگاه خودروی امداد نجات را به محل حادثه اعزام کرد و آتش سوزی از تراس منزل مسکونی شروع شد و شعله‌های حریق به سرعت گسترش یافت.

قنبری بیان داشت آتش نشانان بلافاصله با رعایت موارد ایمنی و استفاده از دستگاه‌های تنفسی و با استفاده از لوله‌های آبرسانی شعله‌های حریق را مهار و از گسترش شعله‌های آتش به قسمت‌های دیگر ساختمان مسکونی جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه آسیب جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

دستگیری ۸ سارق در دشت آزادگان

سرهنگ سیدقاسم موسویفرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی طی هفته گذشته پس از هماهنگی با مرجع قضائی از سوی ماموران انتظامی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح موفق شدند ۸متهم که برخی از آن‌ها دارای سابقه سرقت بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی از متهمان به ۱۷ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان تصذیح کرد: تعداد ۶دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شدند که در اینگونه طرح‌ها به جهت حفظ امنیت و آسایش و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد و شهروندان عزیز می‌توانند هرگونه اطلاعات خود از رفتار‌های هنجارشکنانه افراد خاطی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.