ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۶ هزار و ۴۸۹ مددجوی فارس

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در ۷ ماهه نخست امسال در جهت توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت ۶ هزار و ۴۸۹ نفر از مددجویان استان فارس، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یکی از ابزار‌های مهم تربیت نیروی انسانی به شمار می‌رود، گفت: این گونه آموزش‌ها با ارائه مهارت‌های دسته اول به فراگیران، آن‌ها را برای ورود به دنیای کسب و کار آماده می‌کند.

او اضافه کرد: از این رو توانمندسازی و شکوفایی استعداد و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان یکی از مهم‌ترین اهداف این نهاد است که با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مقدمات خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به میزان قابل توجهی فراهم و از ظرفیت‌های متقابل سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد، به خوبی استفاده می‌شود.

بذرافشان با اعلام اینکه در ۷ ماهه امسال ۶ هزار و ۴۸۹ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند، افزود: از این تعداد، ۳ هزار و ۲۱۸ نفر در دوره‌های پایدار سازی، یک هزار و ۶۸۹ نفر در دوره‌های مهارت آموزی و یک هزار و ۵۸۲ نفر نیز در دوره‌های مقدماتی شرکت کردند.

او ادامه داد: همچنین تعداد ۹۸۰ نفر از مددجویان نیز بابت کاریابی به مؤسسات و شرکت‌ها معرفی و مشغول کار شدند.
انتهای پیام/م

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار