سپاه ثمره مجاهدت مردم و نهاد برآمده از دل انقلاب اسلامی است

نماینده مردم اردکان گفت: فداکاری‌های سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و خنثی کردن تهدیدات و نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تهدیدات دشمن در مقاطع مختلف انقلاب، گفت: فداکاری‌های سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس و خنثی کردن تهدیدات و نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، قابل تقدیر و ارج نهادن است.

او با بیان این که همه جناح‌ها، احزاب اشخاص حقیقی و حقوقی در مقاطع گوناگون حمایت خویش را از نقش آفرینی سپاه و تقویت جایگاه این نهاد انقلابی ابراز داشته اند، تصریح کرد: از این سو همه افراد و گروه‌ها باید احساس کنند عملکرد این نهاد انقلابی در مواجهه با گروه‌های مختلف سیاسی داخل نظام و دولت‌ها و مجالس برآمده از مردم، تفاوتی ندارد.

تابش ادامه داد: هیچ حزب و جناحی نباید از سپاه سو استفاده کند و شان و جایگاه قانونی این نهاد مردمی باید حفظ گردد و بخشی از مقوله حفظ این جایگاه منوط به رفتار سپاه است که نهادی اجتماعی و فراجناحی، مورد علاقه و حمایت‌های مردم باقی بماند و بخش دیگر نیز مربوط به مجموعه حاکمیت و حمایت‌های مردمی است که در این خصوص با تدبیر و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی این جایگاه ساختاری تقویت شده است.

نماینده مردم اردکان گفت: سپاه ثمره مجاهدت مردم و نهاد برآمده از دل انقلاب اسلامی است که به حکم قانون حافظ دستاورد‌های این نظام است و وظایف و مسئولیت‌های مهم آن در قانون احصا شده است.

او با اشاره به پیشرفت‌های فنی و دفاعی سپاه، تصریح کرد: مباحث حوزه مسئولیت سپاه باید به صورت علمی و حرفه‌ای و منطبق بر استاندارد‌های روز حاکم بر مدیریت‌های نظامی در دنیا دنبال شود که تا حد زیادی اینگونه نیز است و از طرفی از حمایت آحاد مردم و متخصصین در تقویت قدرت باز دارندگی دفاعی استفاده شود که خوشبختانه شاهد تبلور این امر نیز هستیم.

انتهای پیام/ی

فداکاری‌های سپاه در  خنثی کردن تهدیدات  دشمنان ستودنی است

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار