بررسی فنی خودرو بیوک انویژن + مشخصات

بیوک انویژن که از سال ۲۰۱۴ در بازار چین و از سال ۲۰۱۶ در ایالات‌متحده حضور دارد، به‌زودی با دومین فیس‌لیفت خود راهی بازار می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیوک انویژن که از سال ۲۰۱۴ در بازار چین و از سال ۲۰۱۶ در ایالات‌متحده حضور دارد، به‌زودی با دومین فیس‌لیفت خود راهی بازار می‌شود و حالا میدانیم چه شکلی خواهد بود، زیرا طبق معمول، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین پیش از رونمایی رسمی این خودرو، به‌منظور صدور گواهینامه‌ها، تصاویری از انویژن جدید را منتشر کرده است.

بررسی فنی خودرو بیوک انویژن + مشخصات

این فیس‌لیفت بیشتر ظاهری است و مهم‌ترین تغییرات در بخش جلویی خودرو صورت گرفته است. انویژن فیس‌لیفت از چراغ‌های جلوی جدید، جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر و سپر جلوی بازطراحی شده برخوردار شده است درحالی‌که در عقب هم چراغ‌ها و سپر از نو طراحی شده‌اند. علاوه بر این، نوار کرومی افقی روی درب صندوق هم حالا تا درون چراغ‌ها ادامه پیدا کرده است.

به دلیل سپر‌های جدید، طول انویژن مدل ۲۰۲۰ هم‌اکنون با ۸ میلی‌متر افزایش به ۴,۶۹۴ میلی‌متر رسیده است، اما فاصلهٔ محوری آن تغییری نداشته و همان ۲,۷۵۰ میلی‌متر باقیمانده است. هنوز هیچ تصویری از داخل این خودرو منتشر نشده، اما احتمالاً متریال و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید بخشی از به‌روزرسانی‌های داخلی آن باشند.بررسی فنی خودرو بیوک انویژن + مشخصات

اسنادی که توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شده‌اند نشان می‌دهند انویژن فیس‌لیفت همچنان با همان پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو عرضه خواهد شد که ۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد. احتمالاً انتقال نیروی این موتور هم توسط همان گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچهٔ کنونی صورت خواهد گرفت.

در این اسناد، اما اشاره‌ای به پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ که برای نسخهٔ کنونی ارائه می‌شود نشده است. این موتور ۲۶۰ اسب بخار قدرت دارد و به‌صورت استاندارد به گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است. نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ بیوک انویژن تا پیش از پایان سال جاری در چین معرفی خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این فیس‌لیفت در نسخهٔ بازار آمریکا هم اعمال می‌شود یا نه.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار