ترامپ در دفاع از جولیانی او را «مبارز بزرگ فساد» خواند!

رئیس‌جمهور آمریکا در دفاع از وکیل شخصی‌اش او را مرد خوبی که «مبارز بزرگ فساد» است، خواند.

ترامپ در دفاع از جولیانی او را «مبارز بزرگ فساد» خواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه آمریکایی هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز از رودی جولیانی، وکیل شخصی‌اش دفاع کرد و او را مرد خوبی که مبارز بزرگ فساد است، خواند.

ترامپ به هنگام عزیمت به شیکاگو در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا فکر می‌کند جولیانی بنا به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تحت تحقیقات منطقه جنوبی نیویورک است دچار دردسر شده این اظهارات را بیان کرد.

ترامپ گفت «نه، فکر می‌کنم رودی جولیانی یک مبارر بزرگ فساد است. او بزرگترین شهردار تاریخ نیویورک سیتی بود، اما مبارز بزرگ فساد نیز بوده است».

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تعریف و تمجید‌ها از وکیل شخصی‌اش افزود: «همیشه به دنبال کشف فساد بوده است، همان کاری که بیشتر مردم باید انجام دهند. او مرد خوبی است».

پیش از این نیز، در جمعه گذشته، ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا درباره تحقیقات جنایی از جولیانی نگران است پاسخ مشابهی داده بود.

رودی جولیانی مهره اصلی در تلاش‌های رئیس‌جمهور آمریکا برای ترغیب اوکراین جهت انجام تحقیقات در خصوص جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آتی آمریکا بوده است. جولیانی آشکارا تایید کرده است که به دنبال یافتن اطلاعات آسیب رسان درباره بایدن بود. او در توجیه این موضوع کار کردن برای موکل خود و ریشه‌کن کردن فساد را مطرح ساخته است.

پیشتر دو نفر از دستیاران او به دلیل تخلفات مالی در انتخابات پیشین آمریکا دستگیر شدند. دموکرات‌ها در تحقیقات خود به منظور استیضاح ترامپ، جولیانی را برای شهادت دادن احضار کرده‌اند، اما او گفته است در این زمینه همکاری نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار