رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

مرکز آموزش مجازی قرآن در سمنان افتتاح شد

حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی گفت: با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی، مرکز آموزش مجازی قرآن در شهرستان سمنان راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در راستای افزایش سطح کیفی اجرای طرح حفظ در استان، اوقاف و امور خیریه مرکز آموزش مجازی و ستاد حفظ استان را در شهرستان سمنان راه اندازی کرده است همچنین شاهد افتتاح ستاد حفظ قرآن در دامغان طی یک سال گذشته بوده‌ایم.

او تشکیل مجمع داوران استان و شهرستان‌ها را یکی دیگر از اقدامات انجام‌شده در سال گذشته عنوان کرد و گفت: با دوره‌های آموزشی برگزارشده چند داور استانی توسط سازمان اوقاف به‌عنوان داوران کشوری انتخاب و در برخی از مسابقات به قضاوت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: کمیته انضباطی و فنی داوران و مسابقات قرآن استان با حضور داوران و پیشکسوتان در مسابقات استانی قرآن کریم نیز در سال جاری تشکیل شده است.

عرفانی نظارت و داوری در برگزاری مسابقات استانی جهاد کشاورزی، داوری مسابقات آموزش و پرورش، همکاری در برگزاری مسابقات و تأمین داوران برخی از ارگان‌ها، برگزاری کمیته تخصصی نظارت و انضباطی داوران، مشارکت در برگزاری مسابقات قرآن حراست‌های استان سمنان را از دیگر اقدامات اوقاف دانست

انتهای پیام / ر

جزئیات افتتاح مرکز آموزش مجازی قرآن در سمنان

برچسب ها: اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.