ایجاد سامانه فروش تلفنی بلیط بازی‌های خانگی تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور از راه اندازی سامانه فروش تلفنی (call centre) بلیط بازی‌های خانگی تراکتور خبر داد.

ایجاد سامانه فروش تلفنی بلیط بازی‌های خانگی تراکتوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تراکتور نخستین باشگاه ایرانی هست که در کنار فروش اینترنتی ایجاد سامانه فروش تلفنی بلیط بازی‌های خانگی تراکتوربلیط بازی‌های خانگی، برای رفاه هواداران، تسهیل خرید بلیط و ایجاد امکان برای ورود حداکثری هواداران تراکتور به ورزشگاه یادگار امام (ره)، سامانه ویژه برای خرید بلیط به صورت تلفنی راه‌اندازی کرده که اقدامی متفاوت در کشور است.

بلیط بازی دو تیم «تراکتور – استقلال» از طریق این سامانه به مبلغ ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که مراحل خرید به این شرح است:

مرحله اول: اگر ساکن آذربایجان شرقی هستید، با شماره تلفن ۱۶۳۳ و در صورتی که ساکن استان دیگری هستید، با شماره تلفن ۲۱۳۲۳-۰۴۱ تماس حاصل بگیرید و ضمن گوش دادن به اپراتور گویا، مراحل ذیل را ادامه دهید.

مرحله دوم: گزینه سه را وارد کنید.

مرحله سوم: کد ملی‌تان را به طور کامل وارد کنید.

مرحله چهارم: شماره‌ی تلفن همراهتان را وارد کنید.

مرحله پنجم: نام و نام خانوادگی خودتان را پس از شنیدن صدای بوق به طور صوتی و واضح اعلام کرده و سپس دکمه مربع را بزنید.

مرحله ششم: مشخصات کارت بانکی خود از قبیل شماره کارت و رمز دوم را مرحله به مرحله وارد کنید.

مرحله هفتم: خرید بلیط در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت، انجام شده و کد پیگیری از سوی سیستم اعلام می‌شود که ضروری ست کد اعلامی را یادداشت کنید.

این سامانه با قیمت بلیط ۱۰ هزار تومانی تا شروع بازی تراکتور – استقلال فعال است و جایگزین طرح فروش بلیط کارت الکترونیکی اینترنتی حضوری در محل استادیوم شده است.

در هنگام ورود به ورزشگاه به همراه داشتن کارت ملی الزامی است.

تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور از ساعت ۱۸ جمعه این هفته در چارچوب هفته نهم لیگ برتر نوزدهم فوتبال در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

 

انتهای پیام/ش

مصاف تیم‌های فوتبال استقلال در تبریز

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.