قیمت هر بشکه نفت برنت به ۶۱ دلار و ۵۱ سنت رسید

قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۶ سنت کاهش به ۶۱ دلار و ۵۱ سنت رسید.

قیمت هر بشکه نفت برنت به ۶۱ دلار و ۵۱ سنت رسیدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران در انتظار انتشار آمار ذخایر نفت خام آمریکا هستند و نگرانی‌ها در مورد کند شدن رشد اقتصاد جهانی بر نشانه‌های مثبت از مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین سایه افکنده است، قیمت نفت روز سه شنبه شاهد کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۶ سنت کاهش به ۶۱ دلار و ۵۱ سنت رسید. قیمت نفت برنت روز دوشنبه ۰.۷ درصد افت کرده بود.

قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت آمریکا هم امروز با ۱۲ سنت کاهش به ۵۵ دلار و ۶۹ سنت رسید. در جلسه قبل قیمت نفت خام آمریکا ۱.۵ درصد افت کرده بود.

به دنبال کاهش ذخایر نفت خام آمریکا و بروز نشانه‌هایی از کاهش تنش‌های تجاری بین آمریکا و چین، قیمت نفت هفته گذشته رشد چشمگیری داشت، اما نگرانی‌هایی که دیروز در مورد رشد ضعیف اقتصاد جهانی ایجاد شد، امید‌ها نسبت به افزایش تقاضا برای نفت حتی با وجود پیشرفت در مذاکرات تجاری را از بین برد.


بیشتر بخوانید: قیمت نفت برنت به ۶۱ دلار و ۳۱ سنت رسید


بر اساس پیش بینی تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی رویترز، میزان ذخایر نفت خام آمریکا که در هفته ماقبل هفته پیش به شکل غیرمنتظره‌ای افت کرده بود، در هفته گذشته حدود ۷۰۰ هزار بشکه افزایش داشته است.

تجار پیشتر با اشاره به اطلاعات به دست آمده از داده‌های موسسه گنسکیپ گفته بودند، میزان ذخایر نفت خام در کوشینگ اوکلاهاما در هفته منتهی به ۲۵ اکتبر حدود ۱.۵ میلیون بشکه رشد داشته است.

انتهای پیام/

قیمت جهانی نفت امروز ۱۳۹۸/۰۸/۰۷

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار