لزوم اجرای شبکه آب های سطحی در اهواز

مدیر عامل آب و فاضلاب اهواز گفت: لازم و ضروری است برای اهواز شبکه آب‌های سطحی اجرا شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام مریدی مدیر عامل آب و فاضلاب اهواز گفت: لازم و ضروری است برای اهواز شبکه آب‌های سطحی اجرا شود چراکه شبکه فاضلاب اهواز از نوع مختلط نیست و صرفا برای عبور فاضلاب طراحی شده این شبکه توان و تحمل بارندگی بیش از ۱۵ میلیمتر را ندارد.

او افزود: دیروز طی یک ساعت ۶۰ میلیمتر بارندگی در اهواز رخ داد که حجم زیادی برای شبکه فاضلاب اهواز به حساب می‌آید.

مریدی بیان داشت: تمامی ایستگاه‌های پمپاژ فعال بودند و در تمامی ایستگاه‌های پمپاژ ژنراتور قرار دارد علاوه بر این دیشب به همراه شهردار اهواز و مدیر کل مدیریت بحران استان از تمام مناطق اهواز بازدید شد و در حال حاضر باید پاکسازی از سوی شهرداری صورت گیرد.

مدیر عامل آب و فاضلاب اهواز  تصریح کرد: منطقه شلنگ آباد و شهرک دانشگاه را از جمله نقاط حاد اهواز در مساله آبگرفتگی است که در زمان بارندگی اکیپ‌های آبفا به مناطق مختلف به ویژه نقاط حاد اعزام شدند در حال حاضر نیز اکیپ‌ها در این منطقه‌ها حضور دارند.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر در حال تقویت خروجی‌های ایستگاه‌های پمپاژ هستیم و در ایستگاه الهادی یک خط ۲ قلو در حال اجرا است و در مناطق کیان، شلنگ آباد، خشایار ماموران فاضلاب مشغول فعالیت هستند، در کوی مشعلی نیز نشست فاضلاب داشتیم که همچنان نیرو‌ها در حال رفع مشکل هستند و تمام سعی ما این است در بارندگی‌های پیش رو مشکلات کمتر شود.

انتهای پیام/م

رسیدگی به مشکلات فاضلاب اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.