تنها در ۲۴ ساعت گذشته؛

۴۴۰۰ اهوازی به علت تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کردند + فیلم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر از مردم اهواز در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان ها به دلیل عارضه تنگی نفس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فرهاد حمزه لویی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:در خصوص آمار تنفسی اظهار کرد: از ساعت هشت صبح روز گذشته تا ساعت هشت صبح امروز چهار، هزار و ۴۸۱ نفر برای مشکل تنفسی به بیمارستان ها مراجعه داشتند.

وی افزود: چهار هزار و ۳۲۱ نفر از آنها به صورت سرپایی درمان شدند ولی در این میان نیز ۱۶۰ نفر بستری شدند.

هر ساله با اولین بارش باران پائیزی در اهواز و اغلب شهرهای صنعتی، موجی از بیماران با علائم تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند. منشأ این تنگی نفس گفته می‌شود از فعالیت‌های تأسیسات نفتی استان خوزستان و وجود پرتعداد نوعی درخت به نام کونوکارپوس است.

مسئولان هنوز راهکاری برای جلوگیری از بروز این مشکل پیدا نکرده اند.

 

انتهای پیام/پ

بارش باران در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
سلام جا دارد یادی کنم از استادم جناب دکتر محمد علی عصاره زادگان که به عنوان تئوریسین آلاینده های بیولوژیک برای نخستین بار نقش هاگ قارچ ها و گرده گیاهان را برای بروز تنگی نفس بعد از باران در اهواز در افراد آلرژیک در روزنامه شرق در تاریخ آذرماه 1392 مطرح نمود و 3 سال بعد وزیر بهداشت سرانجام بدون اینکه نامی از این محقق ارزشمند ببرد نظریه ایشان را تایید نمود