تنور مسابقات لیگ آزادگان داغ شد/ مدعیان به مصاف هم می‌روند

هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال مردان چهارشنبه هشتم آبان با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

تنور مسابقات لیگ آزادگان داغ شد/ مدعیان به مصاف هم می‌روندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال مردان چهارشنبه هشتم آبان ماه با برگزاری ۹ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین مسابقه تیم صدر جدولی فجر سپاسی میزبان تیم رده سومی گل ریحان البرز خواهد بود.

بادران تهران - ملوان بندرانزلی/ ساعت ۱۶:۴۵

در اولین دیدار از هفته دهم لیگ آزادگان تیم رده هفتمی بادران تهران میزبان تیم انتهای جدولی ملوان بندرانزلی است. ملوانی‌ها که این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند در این هفته با مسائلی از قبیل استعفای سرمربی تیم مواجه بودند که با مخالفت مدیران باشگاه ملوان همراه بود. بادران تهران اگر بتواند امتیاز این بازی را کسب کند به رده چهارم جدول صعود می‌کند.

خوشه طلایی ساوه - داماش گیلان/ ساعت: ۱۶:۴۵

در دومین دیدار این هفته تیم رده چهارمی خوشه طلایی ساوه به مصاف تیم رده هشتمی داماش گیلان می‌رود. تیم خوشه طلایی ساوه با کسب پیروزی در این بازی می‌تواند در صدر جدول قرار گیرد البته اگر بازی فجر سپاسی و گل ریحان با نتیجه تساوی به پایان برسد.

مس رفسنجان - مس کرمان/ ساعت ۱۶:۴۵

در سومین دیدار ۲ تیم مس رفسنجان و مس کرمان به مصاف هم خواهند رفت. مس رفسنجان با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و تیم مس کرمان با کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است. اگر مس رفسنجان پیروز این بازی خانگی شود می‌تواند صدر جدول را از فجر سپاسی بگیرد.

فجر سپاسی - گل ریحان البرز/ ساعت ۱۶:۴۵

در حساس‌ترین دیدار هفته تیم صدر جدولی فجر سپاسی میزبان تیم رده سومی گل ریحان البرز خواهد بود. کسب سه امتیاز این دیدار برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی دارد چرا که این امتیاز می‌تواند تیم صدرنشین در هفته دهم را تعیین کند.

شهرداری تبریز - آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۶:۴۵

در بازی دیگر این هفته تیم رده هفدهمی شهرداری تبریز در خانه میزبان تیم رده ششمی آلومینیوم اراک است. تبریزی‌ها برای ماندن در لیگ دسته یک نیاز به امتیازات بیشتری دارند چرا که خطر سقوط به لیگ ۲ در کمین آن‌ها است. تیم آلومینیوم اراک اگر پیروز این دیدار شود می‌تواند با ۲ پله صعود در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد.

سپیدرود رشت - قشقایی شیراز/ ساعت ۱۶:۴۵

در ششمین دیدار این هفته تیم رده دهمی سپیدرود رشت میزیان تیم رده پانزدهمی قشقایی است. هر چند این ۲ تیم جایگاه چندان خوبی در جدول لیگ این فصل ندارند، اما می‌توانند با کسب سه امتیاز این دیدار به رده‌های بالاتری صعود کنند. سپیدرود با کسب نتیجه برد در این بازی می‌تواند تا جایگاه هفتم جدول بیاید.

نود ارومیه - آرمان گهر/ ساعت ۱۶:۴۵

در دیگر بازی این هفته تیم رده پنجمی نود ارومیه به مصاف تیم رده سیزدهمی آرمان گهر می‌رود. تیم ارومیه با کسب سه امتیاز این دیدار با ۲۱ امتیاز در صدر جدول هم قرار می‌گیرد.

نیروی زمینی - رایکا بابل/ ساعت ۱۶:۴۵

در هشتمین دیدار این هفته تیم رده چهاردهمی نیروی زمینی میزبان تیم رده شانزدهمی رایکا بابل است. تیم نیروی زمینی با کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند پنج پله صعود در جدول لیگ داشته باشد.

استقلال خوزستان - سرخپوشان پاکدشت/ ساعت ۱۶

در آخرین دیدار این هفته تیم رده دوازدهمی استقلال خوزستان به مصاف تیم رده نهمی سرخپوشان پاکدشت می‌رود. تیم سرخپوشان اگر پیروز این دیدار شوند با ۲ پله صعود در جایگاه هفتم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار