استاندار خوزستان:

خانواده شهدا و جانبازان فخر اسلام و انقلاب هستند

استاندار خوزستان خانواده شهدا و جانبازان را فخر اسلام و انقلاب دانست و گفت: دیدار با آن‌ها از وظایف مهم ما به شمار می‌رود.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع) گفت: دیدار با خانواده ۴ شهید و جانباز ۸ سال دفاع مقدس توفیقی بود که نصیب بنده و دیگر مسئولان و همراهان شد.

او افزود: بحمدالله روحیه انقلابی، دینی و قدم گذاشتن در مسیر ولایت و رهبری در همه آحاد جامعه، بخصوص در خانواده شهدا و جانبازان به چشم می‌خورد.

شریعتی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را یکی از وظایف عنوان کرد و اظهار داشت: در این دیدارها، علاوه بر عرض ادب و ارادت به این خانواده گرانقدر، در جریان امورات و مسائل مختلف آن‌ها قرار خواهیم گرفت.

استاندار خوزستان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را فخر اسلام و انقلاب دانست و تصریح کرد: با اینکه انتظاری از ما ندارند، اما وظیفه ما است که به دیدار آن‌ها برویم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان ادامه داد: بنا به فرموده امام خمینی (ره) که شهدا چشم و چراغ ملت هستند، بودن در کنار خانواده شهدا و همراهی آن‌ها جزء وظایف مهم است و تلاش می‌کنیم در حق آن‌ها کوتاهی نکنیم و وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

غلامرضا شریعتی در پایان از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران که با روی باز پذیرای مسئولان هستند تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/گ

ایران به اعتبار نام شهدا زنده است

برچسب ها: شهدا ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.