کاربران با هشتگ #ربیع_الاول_مبارک نوشتند:

شد ربیع الاول و کام دل احلا عسل/ نغمه‌ هفت آسمان یا بن زهرا العجل + تصاویر

همزمان با حلول ماه مبارک ربیع الاول کاربران هشتگ #ربیع_الاول_مبارک را در شبکه های اجتماعی داغ کردند.

ربیع

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی همزمان با پایان ماه محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و مقارن با حلول ماه مبارک ربیع‌الاول هشتگ #ربیع_الاول_مبارک را در شبکه‌های اجتماعی داغ کردند و به استقبال این ماه پر خیر و برکت رفتند.


بیشتر بخوانید: تصاویر پروفایل و والپیپر‌های زیبا ویژه حلول ماه ربیع الاول


برخی از روزها و ماه‌ها از ویژگی و شادی افزون‌تری برخوردارند، از جمله این ماه‌ها ماه "ربیع‌الاول" است که به برکت قدوم حضرت رسول(ص)، ماهی پر خیر و برکت است؛ ماهی که آثار رحمت خداوند آشکار است و ذخایر برکات خداوند و نورهای زیبایی او بر زمین فرود آمده است.

ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم با اندوه و اشک و ناله، اشک ریختیم و دل تازه کردیم و با یاد اباعبدالله الحسین(ع)  معرفت کسب کردیم، اکنون وقت آن است که در این بهار به یُمن رویش دوباره‌مان سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.

ماه ربیع‌الاول آمیخته با خاطره غم‌انگیزی چون شهادت امام حسن عسکری(ع) و مطابق روایت معروف، ماه میلاد مبارک پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع)، هجرت پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه، آغاز امامت پربرکت حضرت بقیه الله(عج) و ماه رخداد واقعه عظیم «لیله‌المبیت» است.

در ادامه تعدای از پست‌های کاربران فضای مجازی را که با هشتگ #ربیع_الاول_مبارک در فضای مجازی منتشر شده است، مشاهده می‌کنید:

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

ربیع

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.